Nuffnang Ads

Tuesday, June 23, 2009

:) borak-borak (:

23.06.2009
tuesday
1208p.m


semalam saya bz..
pagi bz..tenga hari bz..petang bz..
dan semalam saya berjaya letakkan sign `BUSY` kat ym saya..
hehe..
so..
xde la rasa guilty kepada kawan2..


semalam..
adik aku ade reunion kat umah kawan dia..
so,da taulah sapa yg kena jadik driver dia..
ingatkan anta dan ameknya kejap jek..
sebab time aku nak amek dia nak bawak g kbmall(dia nak beli barang)..
aku xsangka lak mak kawan dia ajak aku naik makan..
da la pakai ala kadar jek..
tapi aku belasah jek..
xmakan pon..
aku tgh on diet..nak turunkan jugak lemak 3kilo neh(nabil!anda pun kena turunkan lemak awak yg awak ternak sampai 3kilo cam saya tuh jugak..macam saya..baru leh compete..haha)
tapi sidia ketawa jek semalam..*women so typically*
*ala..lelaki jugak kan suke tengok perempuan kurus2..*aku balas untuk jawapan dia
dia jawab*with your smile cukup bagi saya*
~MELAYANG2 KEJAP AKU~
:p
haha..


dan semalam..hari semalam dalam sejarah!
aku lupa weh bawak henpon..haha..tu lah..sebab kami xberhubung ngan henpon..
hanya dengan hati jek(eleh..selalu bermadah skang..ceh!)..
sampai lupa gile mao sambar henpon..
hei..len x aku mao tuka henpon cikai jek..
haha..
balik2 sampai ade 18miscoll..
KAWAN2! SOWIIIIII [:S]
untuk zharif..*nanti aku topup,aku msg owhkeyh..kedit celcom aku semalam utk xpax bole la..sowi2..*
:P
10x kawan2 sekali agi..
yg xpenah pun failed nak coll,msg sya..
walaupun tengah cuti ini..
walaupun tgh sengkek ini..
walaupun saya xbalas sebab xdek kedit..
saya janji..
naik sem ini..
saya mesti tpup,harus tpoup..wajib topup..
haha~ :)



semalam dilla hamid coll..
setelah sekian lama saya xbercakap ngan dia..
laaaaaaaama...
saya mmg berhajat mau p lia kawen..
sirius..
tapi semalam kami ade sedikit gangguan time tengah syok borak2..
kat cni hujan..kilat lak tuh..dengan bunyi batuk ngan selesema aku lak tuh
*sowi dilla*
SERONOK
:)
semalam kami seronok berborak..
xberkisar tentang kenangan lama suda
*kami satu kolej*
buat pertama kali....
aku tumpang gembira..
ngan apa yg dia ase skang
*alhamdulillah*
aku harap sangat keberkatan raudhah tuh yg buat doa2 aku dimakbulkan
aku harap sangat..


semalam..
dia tanya soklan membunuh
*kenapa heppy? sebab owg yg kak am cite tu ke?*
aku gelak..
ntah la..
nak ke cite..
sebab benda neh aku cite kat mama ngan imi jeh..
*dilla..kat mekkah saya mimpikan dia..adakah ituh tanda?*
dia menjerit..
tapi xsempat dia cakap aku sambung(hehe)
*tapi saya takut*
10x..sebab dia tenangkan aku..
sirius..aku still xde lagi keyakinan..untuk ini..
walaupun sidia selalu cakap dia suke tgk senyuman aku..
aku takut aku xpa nak pertahankan senyuman neh..
adoi..
nape negative sangat neh aku!haih..kalo confortkan owg..laju jek aku!
dilla tanya *suke x kat dia?*
*.........*
kami dalam peringkat nak kenal baru kan..
so aku tanak nampak cam nampak sangat..
dilla marah..
*nape lak*
aku cakap : *kami xde no masing2 pon..haha*
dilla lagi marah..
*asal xkasi jek no*
*dia xpaksa saya nak kasi ke x..saya pun tanak mintak..ase cam xperlukan agi..kami neh misteri sket..sebab tuh saya suke cara dia..xpaksa kan..sama cam si T****** ngan z***..haha..sanggup berhubung ngan emel ngan ym agi sampai lah saya mau kasi no*
*:P*
*xpe..*
*kami okeh ngan cara gni..len owg len cara..jangan wisau*
dilla gelak *pelik da neh*
haha..sesama ketawa kami berdua..
:)

*lagipun mama saya suh kawan dulu :)*
aku cakap ke dilla..
*mama tau mimpi nih?*
*tau*-aku..
*mama cakap apa?*
*mama cakap-mama nak tanya,xde owg kelantan ke suke ina?*
*kak am jawap apa?*dilla
*saya jawab la si z**** tu je lah sowg owg kelantan yg suke saya..saya suke dia..haha..tuh pun mix pahang..pahang tuh mmg xle tinggal..haha*
*mama tanya- si z***** yg kawan dulu tu kan?mama ske dia..* *ye lah..mama suke dia sebab dia owg kelantan..cuba t****** tuh..hehe..time dia jumpa mama 2 tahun lepas,ina mmg da nampak mama len..mama..kalo jodoh ina ngan owg sarawak pon,nk x nak mama kena terima..*
*mama senyum*
*saya jawab lagi..da mmg sekeliling ina tuh owg luar je mama..dan dowg pun sporting..kekadang cam mmg kite jadi diri kite sendiri bila dok ngan dowg..xkire lelaki perempuan*
dilla jawab
*jodoh kan kak am..xpe..saya doaka terbaik untuk kak am*
[maceh dilla :) ]

ye..jodoh..skang aku tanak da main2 ke..skandel ke..haha..skandel best..bole kawan ngan sume..tapi sampai bila kan..
saya kasi 1 tahun agi masa utk saya..
xpe..saya amat percaya kuasa diatas..


lepas dilla coll..
bukak ym jap...
tuka sign *busy* ke *available*
ym ngan apex..
sownok bole ym ngan dia..
masuk semalam..
kami da ym 3 malam berturut2 da..
borak banyak benda..
pasal kolej..assignment (alamak!)..borak pasal group nak stadi..sem depan kan kami final..pasal nak ronggeng ke mana next sem..
haha..bole sampai ke indonesia!
wow..
tengok ym dia still offline..aku da agak dia mesti ade keje ke..ke main manager?haha..
kelakar la dia tuh..



semalam jugak saya punya kawan baru..
:)
10x 4 called..
sowi kalo ade kelemahan dr saya..
anggap jek itu kekurangan saya owhkeyh..
:)
kami end for called sebab saya da ngantuk..
dia pon esok keje..


baru jek saya mao offline ym,dia masuk..
terus buzz dia..
hehe..sebab semalam dia ade paksa saya jawab sumting..
tapi bila saya mau reply,disconnect!
plz!
nampak sangat dengkikan kami..
haha..
semalam borak2 gtu jek..
xlama..
sebab dia pun bru balik jumpa kawan..lepak ngan kawan..
aku pon da lalok makan ubat selesema tuh..
cam xde semangat sgt mao ym..
tapi..*10x semalam* :)

*women so typically*
:)
10x..
awak membuatkan kite senyum jugak sebenarnya :)


~semalam baru jugak aku perasan.............sekarang aku suda baaaaaaaaaaaanyak borak2..yes!!!suda maju ke hadapan! :) ..10x buat kawan2 sekalian..~



*for the amount of pain you`ve suffered, you will get the equal amount of happiness in return*
i`m on my way..insya Allah..ya Allah..permudahkan perjalanan hambaMu ini

.....:::::SEKIAN:::::.....

No comments: