Nuffnang Ads

Thursday, September 17, 2009

:) PIGI MANA TODAY? (:

balik umah sampai dalam 11 malam
.hinggalah sahur.
aku tadapat tdo
sob..sob..sob
.................................................................
why?
phorke?
indee..
haha
aku pon ta tau asal hah jadi gni..
tapikan..tapikan
berterima kaseh kepada kawan saya sebab sudi teman saya texting sampai saya masak utk sahur
*tengkiu*
:D
................................................................................................
memula kitorang stop benti mesej sebab beliau suh aku rehat*konon*
haha..
mmg tapat rehat kot
saya ssh mau tdo semalam
tapikan..tapikan..
berterima kasih kepada LIVERPOOL sebab ade game semalam
haha
weh..cayalah REDS
*upss..lupe mau tanya beliau menang x team kesayangan beliau*
tape2..
saya update di berita jam 11 malam inih..
heee 
..........................................................................
anta mama g skolah
then balik tdo
isk..isk..
tale tdo plak..bangun kul 9
asal hah dok umah aku amat berdisiplin
deym~
dok umah sewa bole jeh tdo sampai ptg..upss
.......................................................................
tasedar adik bongsu sampai kul 8
.da tdo mampus..eh..lena.
haha
hujan dooo semalam
:)
heaven jeh bilik..
mama da tuka seme
semelah
langsir *hukhuk..mama cakap mama tuka warna itam..balik2 merah..seb bek merah kalo PINK??*
adik mintak aku teman g skolah dia
amek sijil SPM dia yg colorful tuh
perghh
jeles ok
...................................................................
dia pakai baju kurung..aku?haha..wajib pakai baju kurung sebab skolah agama oh..
:P
gile banyak dia order aku nak g mana2..
tape2
aku kan kakak yg baik
*sigh*
lagipun inilah peluang utk bermanja ngan dia sebelum aku plak kawen
*weh..geli weh cakap begitu..haah*
.............................................................................
dia order mau pigi KBMALL
erk..dik..cube tgk keta2 neh
hei..KB ke KL neh!!
tapikan..
sebab aku gile sayang kat adik aku
redah jeh
*poyo ayat*
tapikan...
gile sedih bila aku dengan berhempas pulas redah jem yg xabis2 neh
tetiba mommy coll
*mommy : BALIK2..XYAH G KBMALL*
aku : bakpe?
mommy : anak kawan che la g tesco ko KBMALL balik2 keno H1N1
haaaaah..
syiet!!
KB pon ade da keh..
sob2..

No comments: