Nuffnang Ads

Thursday, September 17, 2009

:) AKU DAH BALIK OK (:

gile gelabah aku ngan cuz2 tadi
hah
nak tau?
sesat dooo
dalam bandar kb
tgk2 da sampai kat KB Trade Centre
(sumpah esok aku lepak situ)
haha
tade2
mane aku kaki lepak
lepak pon ngan cuz2 jeh ok
:)
.................................................................................................................................................................................
one way kowwt
ngan papan tanda tuka jadi jawi
*proud*
:)
atleast kami still pandai membaca jawi
...................................................................................................................................................................................

mau upload gamba
isk2..isk..isk
lupe bawak cable..
:(
tu lah..
nad da suh packing awal2 aku tanak
degil tahap cipan tenuk
pergh
nyirap budak tu sorang..
ha..kan padan muka aku
da tertinggal barang..haha
padan muka..padan muka..
lepas balik dr melati anta keta
aku sampai umah terus tertido kot
letih dooo
...................................................................................................................................................................
dr melati amek komuter
sampai masjid jamek
amek star g pandan jaya
tertido dalam train kot
haha
mujur ta terlepas cam ari tu
naik KTM dr seremban..
perghh
tulah..jalan lagi sekor
:(
...................................................................................................................................................
terbangun pon sebab ade msej masuk
(terima kasih kepada lagu supermassive black hole yg bunyi gile kuat ok sampai pagi2 dapat msg terus bangun..aku syorkan kat sesapa yg ssh mau bangun..ha..apa lagi..pakai alarm neh..haha)
tanya aku da siap packing da keh
terima kasih kepada beliau
walaupun beliau sedang bermalas2an didepan tv sambil tgk hitz..
pergh
wwat aku jeles yg amat2 ok
haha
..............................................................................................................................................................................................................
gerak g kl central ke LCCT agak lambat
terperangkap jua..
huih
aku tahan jeh mata sebab pakai mata palsu neh
nak wat cane
haha
sampai LCCT
lepak sekor2..
sambil texting
sambil tgk owang
sambil dengar lagu
cukup lengkap hidup saya
:)
 .........................................................................................................................................
makan berbuka?
mek di
sedih
terbayang2 di kl central beger king sedang menari2
gile sakit ati
asal LCCT tawat
nak tunggu KB ade beger king?
bak kata beliau
`tunggu la sampai bila pon KB tade beger king..kuantan pon tade lagi..inikan pula kota bharu`
haha
saya akan requestkan
tunggula..
lagikan disini suda ade KEMAMAN KOPITIAM
yang hanya ade di KUANTAN
tak mustahil akan ade beger king di KOTA BHARU dulu..
cewah
 ................................................................................................................................................
balik umah
tolong mama gubah apa yg patut utk persandingan
gile canthek pelamin
imi wat putih
*mama,ina nak wat itam bole?*
*ish..da nak start ngarut da budak neh*
hehe
cuak mama
:)
 .........................................................................................................................................
skang wape?
baru jeh lepas gosok baju mama ayah utk keje besok
*hei..arap2 liverpool menang kan*
sebab CHELSEA menang 1-0
oyeah
tau pon sebab beliau cakap semalam
tapi yg semalam tatau lagi sebab baru 2nd half
saya tgk bite jam 11
sekian
:)
dok umah tale pilih channel ok
haha
............................................................................................................

No comments: