Nuffnang Ads

Tuesday, September 08, 2009

:) FACEBOOK OH FACEBOOK (:

tadapat bukak facebook buat masa sekarang
uhuk..uhuk..
-sebelum ini-
friend request ramai..
.ade sebab kenapa aku ta approved.
utk sesetengah owang
.sorry.

emel amethyst n ladyinblackwhite pon tadapat nak bukak
uhuk..uhuk..
dr semalam lagi ok
asal hah!!
da la ym pon tadapat bukak
cane aku nk tau owang add facebook itu?
:(
uhuk..uhuk..


broadband probs?
agak jugak
kekadang tgh blogging ingat da post
tapi error
ahaha
time tu kata2 carutan main2 jeh di mulut ku
wah
sekarang mulut bapak jahat ok..
adoih
haha..carutan bukan carutan yg ta elok 
ok2..aku yg salah guna ayat
tapi cam perkataan `carut` itu best dengar
haha


hei..
ari inih hampir2 hujan
tahan jeh tamo nangis
haha
cememeng bukan?
:)
aku mmg sensitip ngan hujan ok
nak2 tadi pak petir pon ade
da la tade orang dirumah
very scary
:D


arinih ape yg menarik?
tade pape yg menarik
cuma yg menarik ari ini
aku da bole bangun awal
:)
satu petanda baik bukan?
:)
mesti malam ini lepas2 terawih aku terus say hi2 bye2 utk sleeping beauty
ha!
mmg da tade da berjaga malam utk facebooking..
hui




ke sebab tuh facebook tale bukak?
hahahaha
amat kelakar
;)

No comments: