Nuffnang Ads

Tuesday, September 08, 2009

:) DASYAT GILE..HAHA! (:

.baru bangun.
.tdo dr kul 8 weh.
mau set up balik idop
housemate cakap lately neh
idop aku cam lelaki lak
jaga malam
siang tdo
perghh
langsung tade life
tamo2
mesti ade life disiang haari
.janji pada diri.
hello malaysia
selamat pagi
aku janji ta mau jaga malam da
ta mau keluar malam da

utk bulan2 lepas
.aku terlepas pandang.
keluar malam seronok sebenarnya
di kuantan pun macam tuh
.life idop malam lebih happening.
aku suke tgk keadaan itu
tgk gelagat orang
kaji gelagat orang
semualah

hei..
kuantan?
tempat xbersalah
kuala lumpur?
tempat pun xbersalah
cuma manusia kan
xleh lari dr kenangan
tale lupa kenangan
tapi xsemestinya tale lupa kenangan kite xlupa akn tuan punya badan tuh
alert disitu
perlu ke benci teluk cempedak?
kampung baru?
hui
ta patut benci ini2 semua
tempat ta penah pon bersalah dalam hal2 ini
:)

petang tadi borak2 sama housemate
da kami dr 1 tempat di kuantan
mereka pun ade bersama2 aku time aku hadapi saat2 susah dalam idop aku *tengkiu*
tak terlepas dr bercakap pasal mr T
hei..
kami selalu cakap pasal awak okey..
cuma dlam konteks yg bebeza..
rindu?
tidak sama sekali..
kadang2 bercakap pasal bekas kekasih tak salah kan
hanya kenangkan kisah2 yg manis
:)
imbau kenangan
xsemestinya ingat pada tuan punya badan itu
saya berterima kasih sebenarnya utk mr T
kenapa?
nak tak nak,saya kena ngaku
dia banyak jaga saya
hui..
sape yg amek aku kalo aku sampai kul 1 pagi?
dia juga
sapa yg teman aku kat terminal tuh kalo aku mau balik kg kul 1 pagi?
dia jugak
bodyguard aku tuh..
walaupun kurus..haha
:D

T banyak ngajar aku erti kehidupan
walaupun dengan dia aku banyak pendam hati
sirius..ngan Z,aku ta penah rasa pengalaman idop macam aku ngan T
ngan Z,smooth jeh..4 tahun tade masalah
tapi bila datang 1 masalah..terus masalah berat
hui..sebab tuh tadapat trima hakikat
T?
pergh..cam tale idop ase
haha..tapi pengalama kan..dia?matang sebenarnya
idup dia wat dia matang..aku respect prinsip idop dia
:)
walaupun hanya 2 orang ini yg penah ade dalam idop aku,
aku bersyukur jugak
atleast
kenalla apa itu cinta kan
ahaha
apa yg saya suke mereka?
JUJUR
:D

No comments:

Loading...