Nuffnang Ads

Monday, September 07, 2009

:) MAU TDO (:









.hasil xtdo semalaman seharian.
.mujur ade teknologi make up.
hui
bole sembunyikan eye bag yg begitu ketara beb
ahaha...
-presentation?-
sirius gabra
bangang GILE aku..haha
ketar gile tangan
itu perkara biasa
waktu diploma dulu pun gtu jugak
gelabah jeh..
:D
.kelas system tade.
.kelas research tade.
.kelas database tade.
pergh!!
.CAM HEAVEN WEH!.

 


.lepak ngan adik terchenta.
.hazrein.
:D
.apex tade..balik umah..kalo x,da snap pic mereka berdua.
siapa mereka?
mereka orang penting dalam idop aku skang
ha..SKANG
sesapa yg nak kawan ngan aku?
siyes
mereka tapis
.and i really trust them.
afta ma family
:D
garang oh mereka
kena marah sebab tamo kongsi susah ngan masalah aku bersama mereka



tape2..
kak am kongsi jugak suatu hari nanti
sebab kak am ase
bole lagi tanggung sowang
chill ok
kite bole gembira sesama lagi
ta care sesapa kan
masalah tetap ade dalam idup manusia
accept itu
sayang anda :)



nak wat ape?
aku mau tdo
.i wish.
tdo sampai bila2..
:)
tak2
petang inih ade O.B
MENYAMPAH OK MAU PEGI KELAS!!
semua kelas ah
oh lupa
adik bongsu ku da balik perak
kalo tade presentation group projek itu tadi
aku sanggup ponteng kelas
mau anta dia
:(
tengkiu 4 being besides me
always luv u
tengkiu kasi semangat g da nak ilang
u always cherish me
same as imi
:D
FAITI!

No comments: