Nuffnang Ads

Saturday, September 19, 2009

:) LAST DAY PUASA..OYEH(:

cuaca : mendung2 manja
tempat : bilikku yg redup cam heaven
activiti : tgk histeria bai..gile cuak..cehh




dengan ade sikit saki baki ramadhan
heh
sebenarnya tamo tdo petang
sebab tuh aku layan cite neh
alasan?
tade alasan2 la haih
botul den cakap neh..
den xtipu2 aih

sambil tunggu mau pigi umah nenda di pasir mas
*pasir mas besar dooo*
kat salor
:D

esok raya?
yeyeh
tapi cuak jugak
lagi cuak dr tgk cite histeria neh
aku presenter kedua kot senin ni
-duh-
gile gelabah plak aku
ketor2 tgn
haha


tgk cite neh ngan earphone..cane tacuak..haha..



7 hari*wah! no feveret*
masa utk aku wat documentation
sempat x?
sempat?
tasempat?
sempat?

ha???
tasempat?
padan muka aku
sape suh tawat awal2
hahahahaha

(bongok)
:P

No comments: