Nuffnang Ads

Tuesday, September 15, 2009

:) HARI2 TERAKHIR (:

kami riang bersama :)





HEI!
alert dis..
aku balik esok ok
haha
tetiba rini tergeliat pinggang..
pagi tadi ah
tgh taip report O.B dr lepas kul 6.20 [tengkiu kejutkan kite semayang :) ] sampai kul 8.30
tetiba nak bangun terus tergeliat..
haha
padan muka aku
:)
tapi ta halang aku dr g bazar ok
last bazar
tahun inih xg bazar kuantan
ta sempat
lain tahun aku g
insya Allah
:)



-kami g bazar yeh-

-dak2 owang neh suka nyakat ok..haha-


-hei..aku da mengembang balik..terima kasih.haha-


:D
KOTA BHARU!
tunggu aku balik..
haha..
aku mau amek gamba ditepi sungai itu lagi
dan ok
KB Trade Centre suda bukak
gile lama xbalik oh
:)


PELANGI..terima kasih
kite da nampak kite punya senyum itu datang balik macam dulu
10x to u
:D

No comments: