Nuffnang Ads

Tuesday, September 08, 2009

:) KELUCUAN DISINI (:



rini azmer tegur aku
`sejak bila ko 3 line?`
ahaha
-tidak pernah terniat pasal 3 line ok-
:)
penah dengar di kuantan apa itu 3 line
dan pernah kaji apa itu 3 line
tapi xsecara sirius
amek tahu pon utk sekadar pengetahuan
nanti kalo berkumpul sesama rakan
kalo terborak pasal ini tade la aku nampak bodo tatau pape
haha
no 3 line..no perkida
.full stop.
:)


yg aku tau
aku cintakan .RASTA.
aku layan semua lagu
cuma mungkin pernah menetap di kuantan
.bandar yg unik bagi aku.
:)
mmg banyak kan bebdak yg aliran rasta ini
and oh
aku penah berkawan ngan mereka
penah berborak pasal aliran .RASTA.
dan pernah lepak di kedai2 .RASTA.
:)



apa yg bestt?
mereka unik
.dan aku sukakan keunikan.
aku suke old skool
alat muzik da paling best..unik gile
ta kira pape pn
.ini kira pengalaman dan kenangan yg berharga jugak
haha
mama pun tau aku ade kawan2 macam nih
dia bimbang
dan aku tau
kalo owang awam tgk kitorang pon
mesti dowang pk pelik kan
chill
mereka sama jeh macam geng2 hip hop..skate..even punk
sama jeh
atas diri kite sebenarnya
kalo mau rosakkan diri
ngan mana2 orang pon kite bole rosak akhlak
kan..



pelik?
hanya pelik di rambut sahaja
:)
dikalangan mereka hanya jot sahaja yg dread loocks kan rambut dia
cool
tapi ye lah..
sampai bila nak cool kan
kali terakhir jumpa dia
hm..maybe 3 tahun lepas
dia da botakkan rambut
alhamdulillah..kesedaran still ade pada dia


kat sini banyak jugak aku jumpa orang2 macam ini
tapi ta sama macamaku penah lepak ngan orang2 di kuantan
kenapa?
kat sini orang2 macam nih ngarut jeh
kat sana?
mereka berpelajaran ok
ade dr UIA kot
haha


so..
da tau kenapa saya suke warna merah,ijau,kuning yg saya pakai itu
ahaha
bukan 3 line ok

da2
aku mau g bazaar
peniaga2 makanan tgh memanggil
haha :D
Loading...