Nuffnang Ads

Tuesday, May 05, 2009

sebelum balik cuti ~ klaka story .. haha

30-4-2009

sanggup aku balik awal tu~
walaupun pada awal perancangan~
kolej cakap kitowg akan balik cuti sem lebih kurang dalam 4-5/5~
*salu jek ade kabar angin..kat kolej dolu2 pon gtu jugak..adei*
tapi last2 aku balik awal jugak~
antara sebab utama ialah majlis kakak aku~
yg kedua aku nak balik celebrate besday my mother~
yg xpat aku nak sambut selama 3 tahun
*ye la..dok perantauan..mampu ucap melalui phone jek..kire balas dendam ah neh*
haha..
*tapi x cukup ahli gak..amni xle balik..final*
sanggup tuh aku wat asgmt bapak skemanya~
lepas balik dr sg gabai bbq bersama classmate~
drive keta ezy ke kajang~
malam tuh(27/04/2009) aku ngan dilla mmg xtdo lah..
kirenya kegemaran kami tdo ptg *kantoi* mmg amat lah terbantut
tapi xpe..
kami janji akan qada dirumah..ecece~
kalo aku cam ngantuk sangat2,
dilla teruskan wat asgmt~
aku bangun~
dia tdo~
dia bangun~
aku lak tdo~
pastuh dua2 wat keje,dua2 terbungkang~
bangun wat balik..
jangan salah sangka..
semua asgmt tuh kami da mula sket2..
lepas je dapat soklan..
kami wat rangka2 dulu..
xbangga pon wat awal2..
sebab kami xtau pun apa yg kami wat..
haha~
xde la..
sebab benda neh mmg amat baru untuk kami*system n database terchenta*~
so kami terpaksa cari macamana cara untuk kami siapkan jugak keje2 tuh~
LASTLY : system siap..database pon siap..

lego aku!
tapi xlego pong~
OB xsiap*da la aku `teramat suka` subjek neh..
paling aku lemah yg amat..
bab grouping~
aku ngan dilla jek dok luar..
yg len dok hostel..
tapi..
untuk siapkan semua beban ini..
kami sanggup jalan kaki g hostel..
walaupun time tu kami xcukup tdo malam semalam gara2 wat system*tdo kul 5 bngun kul 7 sambung wat..adoi*
mula la g kelas muka cam zombie kg pisang~
mujur la ade foundation*haha*..
bole tutp apa yg patut~
hik..
da la..
lepas tu..
kami lepak kat hostel sampai kul 10(nak dekat kul 11 gak la)
sebab malam tu..
dowang g celebrate besday lin
dowg ajak jugak aku ngan dilla..
tapi memandangkan keje tuh xsentuh agi*grouping*
kami tahan nafsu untuk bergembira itu wat seketika*adei*
sanggup tadah mata,telinga,otak nak wat OB neh
*sesapa yg da amek OB time kolej dulu tau la cane*
kami balik tumpang kawan ezy*10x ezy! :) *
balik2 aku terus reka ayat cane la nak wat OB neh~
last2 aku pun xtau bila aku tertido
*dilla da siap mimpi2 da sebab dia mmg da siap wat yg individu..aku xagi*haha~
bole x..
aku terbangun kul 8 pg*mujur aku sempat smayang kul 6lbh tu*
da la soklan individu aku xsiap no 1..
mujur la dilla kasi aku copy
*10x dilla!nanti saya banje eskrem 7e tu agi deh..hekhek*
yg wat kalutnya tu..
beg xsimpan agi..
asgmt..
nak kemas bilik agi..
mandi..
g kolej..
*tang kolej tuh aku mmg xsempat nak g ah..ingat nk gak teman print database..sowi2*
sebab aku bajet aku nak turun kul 10pg..
aku nak g kl central naik star berenti kt chan sao lin pastu naik kt..(haha..aku lupa la katne!adoi)
sebab salu g kl central lalu masjid jamek..
ye la..nak g masjid jamek tu..
bapak la ramai owg owh..
da la aku bawak beg tarik..
haha..
walaupun aku turun awal tu..
still aku sampai sana lewat..
cuba aku turun kul 12..
mmg menangis xberlagu la aku..
paling bangsat pon mmg aku xpat balik..
haha..
*ish..celupar molot!*
so..
bila aku pk2 balik..
sebenarnya sownok jugak..
hik..
walaupun tension di tgh jalan..
tapi bila time jalan sowg2..
aku dapat pk apa yg aku pk..
nak2 bila da ade dalam train..
ngan berdirinya*aku mmg suka berdiri..cam best nak day dreaming..ececece*
pk masa depan..
pk cane nak solve prob..
tgk owg..
sebab tu kalo aku nak g seremban ke..
shah alam ke..
sg buloh ke..
melati ke..
kota damansara ke..
gombak setia ke..
nak g umah makcik2 aku..
aku suka g sendiri..
walaupon dowg bole n mmg nak amek aku kat umah sewa..
aku suka jalan2..
cuma yg lemah mama aku je..
xabis2 risau
*10x mama..mmg zaman skang amatlah celaka..
tapi insya Allah..kalo kite tawakal..
Allah sentiasa bersama kite*
:)
skang mama aku ade sket percaya..
xpe..
kat kuantan lagi ina suka jalan2 neh..
hik
:)
tu la :
kesimpulannya..jangan la wat keje last minute..
walaupun kami mula tu agak awal..
tapi xsempat juga siap..
haha..
harap2 keje tu owhkeyh la..
jangan effect pointer sem depan suda..
skang mau tumpu wat research+system..
sem depan naik je cuti..
terus kena anta..
mmg xpat nak cakap apa lagi la..
nasib badan..'haih`
:)

No comments: