Nuffnang Ads

Tuesday, May 26, 2009

akibat suda lama tidak menaip ini punya page :)

hmm..
cam skang ini xde masa sgt mau tulis mende2..
lepas je kenduri..
aku bz sgt2 wat persiapan..
arap2 xde halangan pape da..
ari tuh ayah g kursus ke kuantan..
so..
tinggal aku,mama n lil sis jek ka umah..
ayah balik je terus bawak dia jumpa doc
*skang alhamdulillah..lutut dia da owhkeyh*
bersyukur sesangat..


Hobi pada masa lapang?
JOGGING~
haha..
memula tuh liat gak nak bangun g jogging
*memang aku dikenali sebagai owg yg amat sygkan masa tdo*
:)
memula aku jgging*tapi bole dikatakan aku jalan jek* 1 round..
skang da bole da dalam 3 round..
kekadang besh gak tgk gelagat owg..
so far hari2 salu jek penuh owg..
maklumlah..
walaupon xcuti skolah..
tapi dak2 U kan seme da cuti..


30hb neh aku g k.l..
sebelum berangkat 1 june 2009,
ayah ngah nak wat smayang hajat..
mayb kami stay kat melati..
umah che da atau che na
*nampak gaya g neh xpat mandi agi pool tuh*
xpe2..
yg penting,makanan kat c2 best!
haha..
keje jalan jek..
mau pakat ngan teh sem depan..
kami mau jalan2 cari makan..
tu lah..
hope sangat2 dapat bawak blackie aku tuh..
bole jalan2 sama wan dilla,nad,wanie..
aku arap sem depan hanya benda2 yg baik sja berlaku..
da malas da mau gado2 neh
:)

esok : mau ke kbmall..
beli apa yg patut yg kena beli..
kebetulan lil sis ade reunion ngan naim lilbanat punya frend,
aku mungkin ronggeng2 sama teh
*suka jalan sama dia*
:)


hmm..
itu je kowt..
berhajat mau explore lagi blog2 neh..
mau touch - up sket..
tapi mmg amatlah xde kesempatan..
:)
perancangan mau memperkenalkan sesuatu business..
bole buat perancangan masa depan gtu..
hik..
chow~

No comments: