Nuffnang Ads

Tuesday, May 26, 2009

people who i loved most!


mama and ayah





imi,abg azlan




amni



grandma




cuz2 xkira lelaki n perempuan
*didi+hakim+ihsan*



neni
*sumpah..aku sayang dia seumur idop*


bell
*segala rintangan kami tempuhi utk kami faham satu sama lain..10x bell 4 ure all support*




julaila
*perjalanan idop ini,hanya aku dan dia sahaja yg tau*




wan dilla
*sowi 4 everything..percayala,apa yg berlaku sepanjang kite dok bersama xterniat jahat dihati saya..i care ure life coz i love u frend..:)..*






budak montel ini g bernama hannah aimi :)






*mereka yg aku kenal sejak sem 1 :)*








nadia * da lama sebenarnya xjumpa kan :) *



syazlin
*10x 4 everythings:)*




mereka:)



dan mereka.. :)



walaupon kadang2 dalam kehidupan seharian..
saya sebagai insan biasa xlepas dari melakukan kesilapan..
samada dalam sedar,
atau pun tidak..
dalam sengaja,
atau tidak sengaja..
dengan niat..
ataupun bukan..
i`m sorry..


sesorang manusia..
kesemuanya ade kelebihan..
ade kekurangan..
saya sedaya upaya menerima anda seadanya..
kelemahan anda saya anggap sebagai *nobody`s perfect*
kelebihan anda saya terima sebagai satu kurniaan daripada Ilahi..
Diri saya sendiri amat berharap,
anda pun dapat menerima kekurangan dan kelebihan..
yg saya ada..
terimalah seadanya..
:)


insya Allah..
saya akan ubah benda yg negatif yg ade dalam diri saya..
yg positif akan jadi lebih positif..
hekhek..


SEKIAN

No comments: