Nuffnang Ads

Tuesday, May 05, 2009

in sis happy day~



1-5-2009

hari paling bermakna dalam idop keluargaku~

tah la..

aku pn xtau apa perasaan aku..

antara bahagia dengan sedih~

bahagia sebab owg yg paling aku chenta dalam hidupku~

akan melangsungkan hari bahagianya pd 16-5-2009

(Ya Allah..syukur ke hadrat Mu..)

sedih~

subjektif sebenarnya~

sebab dalam dunia neh..

mmg akan ade satu saat~

yang kite wajib berpisah~

walaupun dia la paling kite sayang dan chenta

~rite?

sebelum tu..

aku mmg telah siapkan diriku~

untuk tidak terlalu sedih..bila dia akan diambil owg~

sebab aku yakin~

dia telah diambil oleh~

owg yg aku boleh percayakan driku padanya~

untuk menjaga KEMBARKU dengan baik sekali~

aku selalu doakannya imi~


*untuk abang*

jaga imi baik2..

walaupun selama ina idup ngan imi~

kadang2 ina ingkar jugak apa yg dia pesan~

apa yang dia xsuka~

apa yg dia benci~

kadang2 ina xlari dr salah membuat perhintungan~

membuat keputusan~

membuat sesuatu~

walaupun benda tu datang balik kat ina~

tapi imi sentiasa berada bersama ina..

beri semangat kepada ina..

tanpa ade rasa jemu~

abang pun..

10x for all..

always beside me when i was cried~

when i was hurt by him~

when i was depressed~

when i was happy~

10x..


to imi:

doakan yg terbaek untkku juga..(^_^)

i will always luv u sis~

aku doakan mu dapat sambung master tu~

bole aku sokmo g shah alam tu..

ececece

*a big huge and kissess for u*

No comments: