Nuffnang Ads

Wednesday, May 27, 2009

:) ARI INI DALAM SEJARAH (:

ari neh 27/5/2009..
pukul 11.36 p.m
ish,cane aku baru pasan..
log aku neh bila aku tulis blog,lewat sehari..
adei..
bakpe jadi gni.
ish..
ari neh pon aku xg jogging..
da 2 ari da xg..
semalam ade hal..
ari neh aku sakit porut lak..
adei..neh sebab ubat tu lah..api xpe..aku redhha..yg aku pinta,harap2 mmg aku berterusan sampailah nawaitu aku tercapai..insya Allah..


ari nih watpe?
hehe..bangun agak lambat..
bangun pon sebab kakak aku masuk bilik mau pinjam sesuatu..
dia mao bersiap pulang ke rumah mertua..
ingat kan ari ini mau g liminate paper tuh..
tapi malas..
basuh beg2 yg mau dibawa kesana..
tolong tengok lil sis masak*hehe*


ayah ngan mama pulang kerumah dr sekolah dalam jam 4.00p.m
makan bersama..
kemas lil sis kemaskan..
aku basuh pinggan..
kemas dapur..
lepas tuh kami bersiap mau ziarah ke rumah besan mama ngan ayah..
hehe..
ye lah..
baru dapat menantu pertama..
siyes..
kami dapat layanan 1st class..
10x ma..10x ba..
kami dijamu pelbagai hidangan
*op coz sate ade..haha..peberet tuh!*
lepas tuh,aku ngan lil sis dgr je owg2 tua berborak..
bila dowg ketawa,aku pon ketawa..
hehe..
pastuh,tetiba kucing abang ipar aku pon kuar..
wah!!patutlah dia suka kucing..
upe2nya semua dalam umah tu penchenta setia kucing..
bapak comel!!
ade gak kucing cam dodo aku dulu..
cuma dodo itam je,bulu xlebat..hehe..

ralit dirumah itu..che dah coll..suh singgah dirumah mereka..mau kasi jubah..
kami singgah sebab adik pon balik..
upe2nya,sabtu neh kami semua mao ke K.L..
cume lain2 kenderaan je..
hehe..
aiman pon nak balik kelantan..
company dia da book fliht ticket..dr miri..
tu lah..asal xbincang dul..haih..
xpe2..jumpa di gombak..
kami wat last decision..ayah cakap tdo umah ayah ngah..
ingatkan nak g tdo kat melati..
*bole mandi kolam:(*
tapi betol jugak cakap ayah..
ayah ngah kan nak wat semayang hajat..
kami neh da la xde kenderaan..
memula mmg kami plan nak bawak keta g k.l..
tapi kesihatan ayah xbape mengizinkan..
*anak2 bole bawak,dia xharap..ecececece*


tadi..lepas smayang dirumah chela*aku jadi imam dd,ase klaka lak.hehe..tapi atleast ak tu da mau belajar semayang:)*
kami g makan kat kopitiam tuh
*siyes!aku da jatuh chenta sama mee hun tomyam and air bandung cincau..banyak+pedas+lazat*hehe..
ade la kami lepak lebih kurang 2jam..
pastuh balik umah..
kemas2 umah,tengok lil sis potong ambut mama..
aku mau tdo..
esok mau jogging sama il sis+teh+aminin and kawan dia,adi :)


.....SEKIAN....

No comments: