Nuffnang Ads

Tuesday, May 26, 2009

membuang masa :)

ari neh xjadik g jogging..
kami ade hal yg lebih penting untuk diselesaikan..
time tunggu lil sis bersiap mau g reunion tuh,
aku sedaya upaya mensetupkan balik blog ini..
semalam time xle tdo tuh..
tatau la bakpe..asal wat jek fail..asal wat jek fail..
tu tandanya aku kena tdo..
tapi mate neh still bukak..
haha..

nak tunggu amik lil sis di kbmall tuh..
aku balik dulu..tolong imi masak apa yg patut untuk brother-in-law..
kemas2 meja makan..
basuh pinggan..
dah~
lepas sume siap..
aku bukak laptop mau clean kan aku punya hard disk..
ntah ade apa ntah dalam ini punya laptop..
sampaikan lembap tahap gaban da neh..
haiya~


bukak facebook..
tgk apa yg patut..
bukak frenster sket*aku da ase cam bowink da ngan frenster ini*
tapi aku still bukkak agi..
mau tunggu neni ngan subella wat akaun face book dulu..
xpe..
aku akan tunggu dengan penuh kesabaran..
yg tebal setebal2nya..
haha..
da jadi cam sownok face book sebab hampir kesemua cuz2 da ade account da..
sampaikan si didi,ihsan ngan hakim yg baru umo 8 tahun tu pun da ade..
lagi awal pada aku kowt..
haha..
amat2 la klaka..
:)


ape lagi eh..
tadi g kbmall ngan teh..
lepas je berpisah ngan lil sis sebab dia da jumpa kawan2..
kami di tingkat paling atas..
mau amek duit dr `bapa angkat`
hehe..
ATM lah..
kami ronggeng2 dulu..
pastuh g makan kat mc d..
fuh..
sia2 jek jogging..
adoi..
aku ase cam aku ini da naik badan balik..
cane neh!
aku mmg xkesah..
tapi bila bab2 aku naik badan ini diperkatakan..
mau nanah jugak taik telinga neh..haha..aku xkesah pon..
tapi takut gak..aku neh kan ala2 owg kerdil jugak*tapi alhamdulillah jugak..xdela `terlalu*
kalo aku da gendut tali kecapi,mestilah aku makin nampak kerdil*mama cakap*
ye dok?
betul jugak..
haha..
(^_*)


aku mau amik adik terchenta d kbmall suda..
janji sama dia pukul 3..
dia malas mau semayang kat sana..
aku pon sebole2nya nak balik cepat sebab bukan apa..
agak kurang selesa sebab terlalu ramai yg mau semayang..agak sesak+kain smayang xcukup*sapa suh xbawak kain semayang!*

GAGAGAGAGAGA~
:)

No comments: