Nuffnang Ads

Tuesday, May 05, 2009

big family~



my nik`s family~
hmm..
aku yakin..
semua dalam dunia neh..
punya family yg terbaekk!
hekhek..
sama jugak aku~
walau apa pun yg best ade kat atas muka bumi neh~
xleh tuka ngn family terchenta ku~
hik..


mama punya 10 owg siblings..
ayah 7 owg..
so..
bole bayang x bila kami berkumpul time ade event2 penting?
kenduri kawen ke..
arwah ke..
hari raya..
cewah~
mmg amatlah meriah
(alhamdulillah)
aku bersyukur sebab hub. kami cuz2 ibarat adik beradik
(10x for the didikan daripada mak2 n ayah2..hik)


~sebahagian dr cuz2 perempuan~



~sebahagian lelaki2~


kebanyakan yg da besar2 tu pompuan le..

lelaki ade jek..hekhek~

haha..
family aku neh..
kira kami sume agak lambat mau kawen..
owh~
jangan salah sangka..
bukan xlaku ke ape..
cuma mgkin persepsi dikalangan kami..
especially mak2 n ayah2..
xkesah bila nak kawen..
yg penting..
blaja dulu~
aku pun bersyukur kadang2..
cam ngeri jugak dgr cite2 kawan aku..
lepas spm kena kawen..
xsempat abes blaja..
kawen..
haih..
ingat senang ke nak handle alam rumah tangga neh~
adeh..
tapi..
kalo da sampai seru..
kami on je..
*hik*




1st cuz wedding - kak ying-




2nd~kak yana



3rd~ kakak aku la plak..hehe :)







kami pun punya anak2 kecil..
yg keletah mereka bisa wat sesiapa antara kami..
yg punya masalah akan lupa kejap masalah2 tu
*hik*
mmg comella dowg
*bagi aku la*







~new baby~







kami juga punya baby baru
hannah aimi~
mujur la awal tahun neh aku dapat sbg kat kl~
mmg sem neh aku sokmo g seremban~
tapi last2 nak cuti sem..
aku xpat g ngan kerap~
asgmt bapak banyak~
g jalan2 ngan classmate~
*haha*
xpe la..
sem depan mey b aku akan salu g seremban..
cam sayang xtgk baby hannah membesar..
*terkini dia da bole jalan 5 langkah..pastu jatuh..bangun balik..jalan 5 langkah..jatuh balik*
eeee..
xke comel tu...
:)






luv her so much!



No comments: