Nuffnang Ads

Tuesday, March 01, 2011

day - by - day



cite TOP yang terbaru..kali ni aku suke dia..innocent..muke kebudak budakan..barulah kene dengan umur dia (tahun ni 24 tahun)..awal cite lagi aku da nangis..kite sebagai rakyat mesia ni kene bersyukur sangat sangat..negara kite takde masalah yang berat lagi..tak sampai tahap nak perang sesama kite..tengok cite ni (perang antara korea utara dengan korea selatan) buat aku terbayang time zaman komunis dan jepun jajah tanah melayu..macam ni kot nenek moyang kite rasa.. serius sedih !

sob sob.. nak sambung tengok cite..biar ade rasa patriotik sket dalam diri.. T____________T ..oh bai de way..ade menerima hadiah dari dia..jeng jeng jeng









berusaha anta pos laju padehal bole je bagi sendiri..konon nak suprisekan kan kan kan..thanks ^_^..sile panggil saya budak nerd..

suke dengan spek baru..ade gaya macam dia kan kan kannnn..




okeybai !

No comments:

Loading...