Nuffnang Ads

Sunday, March 20, 2011

through the tree - part 2

tetiba balik keje, emo datang..tetiba air mata keluar.. terisak isak nangis..okey, aku yakin aku letih..tapi, bile makin banyak air mata keluar, makin aku tau, aku rindu yang teratas dihati..

rindukan saat saat dia beri pendapat, menenangkan hati bile sedih, dengar kata kata hikmah daripada dia, cerita tentang kegemaran dia, cerita sedih dia, melihat dia tersenyum, makan makanan kegemaran kami bersama dan aku berkongsi segala kegembiraan yang aku dapat dengan dia..

yang pasti, aku sekarang rindukan kata kata bernas daripada dia..selepas dia, aku xberkesempatan lagi berjumpe dengan seseorang yang seperti dia..serius terlalu rindu kan dia , nak2 aku dengar lagu yang dia pernah like dalam facebook.. i keep repeating that song until now !

serius aku rindu !

No comments: