Nuffnang Ads

Wednesday, March 02, 2011

s a d S T O R Y

jangan salah faham ...tajuk entry nih takde kaitan pun dengan hidup aku..chill chill.. hidup aku sekarang.. dunia aku sekarang .. alhamdulillah.. berjalan dengan selancar yang mungkin .. kadang kadang tu ade je masalah yang melanda.. itu biasa kan sebagai manusia.. takkan nak idop dalam keadaan gembira bahagia .. masalah tu menunjukkan hidup kite ada cabaran.. ada dugaan .. Tuhan tu tak kejam.. setiap dugaan yang Dia berikan kepada hamba hambaNya , Dia da tau kite larat tak nak galas masalah itu.. masalah besar aku skang? aku masih lagi tak start keje.. betapa tak caknanya aku dengan keadaan sekeliling T____T .. ade beberapa hari lagi aku di KL..then, insya Allah, aku akan mule keje lepas aku balik kampung..dan aku da mule kene siapkan diri kalau orang kampung / kawan kawan / sedara mara dok bangkit pasal kawen .. waduh !


jom.. aku nak share movie movie dan drama yang aku da tengok.. saat saat akhir sebelum aku bizi dengan kerja dan kehidupan baru.. tapi serius, semua drama dengan movie yang aku nak share ni memang sad ending...kite selalu nak tengok cite asyik happy ending je..awal2 gembira..sampai part konflik2 mesti nak jadi dekat bahagian tengah tengah cite.. kat sini, kite akan abeskan air mata dengan hati jadi sakit..uh..memang sakit hati.. then abes dengan happy ending, dengan kite kite dok sengih sorang sorang..best kalau idup macam tu.. hee.. tapi kene ingat jugak, real life, ade kisah kite TAKKAN akhir dengan cite gembira je kan..hee..contoh cite gembira mestilah full house, my girl, boys over flower, pasta (serius kene tengok cite ni), personal taste..sekadar sebut beberapa cite..DAN OF COURSE LA SEMUA CITE KOREA DENGAN JEPUN ahaha..sorry2.. sekarang takde mood nak tengok cite omputih..semangat asea skeett..



cekidout !

MOVIE

1) heavently forest ( bahasa jepunnya - tada, kimi wo aishiteru)






ekceli aku da buat entry cite ni dekat entry lama..nak cite balik sebab cite ni satu satunya cite Jepun yang aku suke tengok dan baru je kejap tadi aku tengok balik..pasal photography.. cite dia tak berat tapi nak dekat dekat abes, aku boleh nangis (memang selalu menangis lah keje aku) ..serius best..tanak cite banyak banyak nanti tak suprise (hehe)


2) 71 into the fire







ye ye..tau..baru je bagitau kat entry sebelum ni kan..hee..eksited..serius best..cite ni amat sedih..aku..kalau sentuh bab bab keluarga, especially pasal mak, confirm air mata aku jadi murah T___T ..dah..jangan banyak cakap..tengok sendiri
oh..satu lagi..waktu penggambaran filem neh, TOP tercedera..tapi, betapa komitmennya si TOP, dia tanak pon berehat..teruja nak habiskan penggambaran..peh..kental mamat nih

dan oh..ini special edition punya..jom cari dimana TOP berada dalam pic nih..ahahaha

jagan cepat putus asa ! hehe




3) virgin snow



lee jun ki? enough said !



4) wind struck





nilah first cite korea aku tengok dalam hidup aku..sape yang kenalkan? abang ipar ..setat tengok tak silap aku time aku awal diploma..tapi tak eksited pun masa tu sebab aku layan cite omputih ( kalau tak silap aku tengah layan grey`s anatomy, monk) ..so, tengok macam tu je cite neh.. TAPI BILE DA TERJEBAK DENGAN KOREA NEH , aku tengok balik ..serius sedih T__T DAN waktu layan family outing, mamat neh ade..serius aku gelakkk je memanjang..lucu jugak mamat neh.

.
movie dah..jom layan drama ^_^


1) il ji mae


lee jun ki lagi?? enough said lagi sekali !




2) IRIS




ekceli ni pun aku da wat entry KHAS untuk cite nih..dalam awal bulan 2 aku tgk cite neh..then semalam aku beli DVD 71 into the fire, terus aku suke, gembira sebab pelakon dalam cite IRIS ade jugak dalam movie 71 into the fire tu...tak percaya? hokey ! skang jugak aku tunjuk bukti (poyo..padehal org bole tengok je pon..ahaha..tak kira, nak tunjuk jugak !)




     ini Kim seung woo                                   ini TOP       
IRIS

                     ini TOP                                                                    dan ini Kim seung woo



hehe..jom tgk muke menyampah TOP dalam IRIS


gile JAHAT ! gile GANGSTA !
i hate you !




 lainkan muke dalam 71 into the fire

innocent, lovely, sweet, anak emak, comel, handsome, kacak (ehh)
macam da fall in love da haa


okey bai !


tertunggu2 bile la my daesung nak berlakon
asyik tengok family outing je =.=

No comments: