Nuffnang Ads

Saturday, March 05, 2011

[110228] Big Bang - Tonight @ SBS BigBang Show

serious GD main gitar
hempap gitar?
seriously??
aww..






kelmarin aku gembira..kenapa? dua kesayangan coll..heaven..dekat sejam aku borak dengan wanie..seriously..skang jarang yang amat aku keep in touch dengan wanie..dulu..bole je kan sesuka hati nak coll walaupun kul 2-3 pagi..tapi skang kene behave laa..da milik orang..hee..semalam terlalu banyak share bende2 dengan wanie..dan aku gembira sangat dengar berita2 terbaru pasal wanie..mungkin sebab kami da lama tak borak, banyak cite yang hold..so, semua nak cite on the spot..memang takkan abes la kan kalau nak cite skali harung..kene marah dengan wanie semalam sebab aku bagitau dia aku teragak2 nak coll waktu weekend..aku bukan ape..takut mengganggu..weekend je masa yang ade untuk wanie spent time dengan husband dan family..takpe takpe..sebelum balik kb, aku nak jumpe jugak dak wanie nih..lepas nih, xtau la bile pulak dapat jumpe  T_____T

semalam apex coll..terharu..sebab tengok status dia kat facebook buat aku teruja..tunggu jugak dia balas tapi sepi jee..rupenya dia keluar..balik2 tengok aku komen facebook terus dia coll aku..share berita gembira itu..thanks dik..apex seorang adik yang baik..pendengar yang baik dan seorang kawan yang baik..satu kelas waktu diploma kat kuantan..tapi tak serapat waktu di kl..serius dia banyak tolong aku

terima kasih kesayangan sekalian..kamu semua tak pernah lupakan aku..selalu share berita gembira..takpe takpe..nanti bile tiba giliran aku, aku akan share dengan kesayangan kesayangan aku

yang tale belah, apex cakap, dengar je suara aku, macam aku ni da bertunang..pelik jugak aku kenapa apex bole cakap sampai ke situ..alasan yang apex bagi adalah dia dengar suara aku ceria semalam..come on dik..suara nuna kan macam ni..hehehhe..alhamdulillah..hidup nuna skang xde masalah pape..dulu pening dok mikir nak grade je kan..skang pk nak cari duit je nih..kite kan kene mata duitan..ahha..soalan apex itu aku tinggalkan satu tanda tanya besar buat apex..tunggu dan lihat... (ayat nak suprise je kan)

tahun niiiiii aku nak travel..da ade list sape2 yang nak ikut trip ke korea..harap2 semua yang dirancang akan jadi..insya Allah..permudahkan semua urusan ini .. ^________________________^
okey bai !

No comments: