Nuffnang Ads

Friday, May 28, 2010

when i look at you

senyuman sinis
pantang  semua orang rasanya
 tak suke org cakap tipu 
cakap belit belit lagi la tak suke
allergic !
sebab dalam idop ni selalu jugak la jujur 
akan cakap bende yang betul
kalau bende tu rahsia
 akan diam
akan jaga maruah si pencerita
walaupun si pencerita khianat
fitnah bukan main
takpe manusia kan tak sempurna
paham dah gelagat manusia


apa pendapat pasal manusia
yg jilat ludah dia balik
kalau tanya pendapat aku
bagi aku
manusia sebegini tak tetap pendirian
diri selalu goyah
tamak haloba
ye lah
amek keputusan terburu buru
pastu menyesal tak sudah
padahal da cakap pung pang pung pang
yg ni cakap  \ oh ! aku benci ! mampus- kau -aku - da- tak- peduli /
bawak diri
yang tu pulak stok maki maki kow kow punya
macam dia da perfect sangat kan
keras hati plus ego

tgk tgk jilat ludah sendiri balik
sama je mana mana pun
cakap lain buat lain
da terbukti depan mata 
dan berterima kasih kepada six sense yang Tuhan berikan
memang kadang kadang bile hati tu berdetik
akan ade syaitan yg akan cucuk
have a little faith


okey lah
saya da maafkan kalian
its okey
pesan saya jangan buat lagi
naik menyampah
semoga hari ini lebih baik dari semalam
sambung wat keje DAN tunggu breakfast dihantar
khas delivery dr .....


pehh mengancam habesss !



entry membunuh skeeettt
biasalah kene kat batang idong sendiri
nak suarakan tak reti
yg mampu tulis je kat sini
insya Allah saya takkan jilat balik apa yg saya da buat
sebab bagi saya bile da buang, kalau nak jilat balik
bukan ke JIJIK namanya
saya geli..tak boleh dengan semua ni

No comments: