Nuffnang Ads

Wednesday, May 19, 2010

poker face












esok
eh rini kan
sebab skang da pukul 2 lebih da
kene present
last present
pasal networking
actually blaja bende2 gini enjoy sebenarnya
cume time management tuuu
agak tak sempat

dalam kelas asyik gelak gelak
usik usik
langsung tak boring
cuma tgk trainer la
kalau garang cam mama walia tu
kitorang kurang enjoy sket
ihik
tapi serius best training nih !
esok dapat sijik MDec yeay !






lambat sket tadi datang ARENA
PADAHAL dok sini da setahun kot baru pindah
tu pon tak ingat
tu la..
ghairah sangat nak tunggu cite sayang cendana punya pasal
da dekat 9.30 sampai kat ARENA ni
kan masa ni bongok bongok bangla ni baru balik keje
tak benci pon dorang
tapi kalo da dasar perangai cam haram

isk
terkejut sebenarnya
pandan court pon banyak je dog
tapi tak pernah pon dog datang dekat
paling bangsat pon ade tuan dia dok pegang
salu jugak main ngan dog sebelah umah dorang ni
erkk.. panggil nama je pon
CICI.. CICI..
tu pon sebab dia dok dalam umah yg pagarnya dikunci
kalo terlepas mau aku lari jugak
walaupon CICI amat jinak DAN punya mata cam patung bear tu
bling bling je mate dia
comeeeeeeeeeeeeeeeel
tapi tu lah
malas nak menyamak
deeng


berharap sangat org yg aku kenal turun ke
ade kat situ ke
sebab time tu
ade 3EKOR BANGLA
sorry bahasa agak KASAR (memang sengaja)
sebab dorang punya la KURANG AJAR !
paham tak kalau muka orang yg nak amek kesempatan macamana?
aku hampir tgk dorang nak amek dog tu tau !




dog tu lebih kurang macam ni
tapi ni puppy dog kan
yang aku jumpe tu ala ala bapak kot
sebab dia paras pehe aku sket

comel
cuma tu la aku malas nak menyamak aje he he he
da tgk 3 ekor tu nak amek
tapi terbantut sebab aku ade kat sana
sumpah kalau tau camni aku naik je tangga
yang aku dengar dia ulang kali cakap yg dog ni kalau jual mau 3-4 ribu


da la tak tolong aku halau dog tu kan
cuma cam pelik je sebab
kalau dog tu garang
tang tu jugak aku terus kene gigit kan
ni da la dia nak gesel gesel
pastu muke dia cam takut
kalo la dia bole cakap kan

pastu da la ajak aku naik lif sorang sorang kan
memang mati idop semula la aku takkan naik
dua orang naik dulu
ingat yg sekor ni nak tunggu luar halau si dog comel ni
tapi bile lif nak tutup dia masuk pulak
da la masuk cam bangang
tengok orang cam pandangan yg menggelikan
da bersiap sedia
kalo pape yg jadi
aku sanggup hentam muke dia ngan laptop yg ade dalam beg neh
apa nak jadi pon jadilah
ibarat laptop bole beli kan
maruah?


takpe lah
dugaan kot
yang pasti aku keluar malam pon bukan g memana pon
g umah dorang jugak
nak wat keje
bukan nak main main
ade hikmah ni
^_^
positive


key
esok present wat yg terbaik
:)
ehem
utk present yg 1st tu
walaupon aku tadapat the best prsenter
tapi aku salah sorang dr 4 yg tertinggi
alhamdulillah
ade bakat yg tersembunyi kot
tak sangka jugak aku bole present 
maybe bende yg aku minat kot
sebab tu bole gebang
harap harap esok pon 

ohhhhhhhhhhh
cakap pasal dog
ritu time ari sabtu
sebelum g breakfast mekdi
tengah panaskan enjin
TERtengok adegan cat dan dog
selalunya cat kan takut ngan dog 
tapi pagi tu lain plak
cat yang kejar dog tu
da la dog tu lebih besar pade cat
hairan bin ajaib
dunia dunia
da terbalik plak 




alooooooololololo
sungguh comel kan
^_^/


No comments: