Nuffnang Ads

Sunday, May 02, 2010

OST AdaMaya - Yang Terindah



RINDUKAN GELAGAT SEMUA SIKECIL COMEL COMEL
:(

ingat nak g seremban semalam tapi...
nak wat preparation utk kursus esok
nak anta sedebuk asgmt utk sem ni
sabar sabar
2 minggu lagi pegi seremban
sanggup ponteng kursus 1 hr =.=
apa nih ! 





terima gambar dr Edinburgh
aleeya sofia (yaya) and aleesha nadira (syasya) da makin besar



time pulang ke malaysia bilemana majlis kawen imi
ibby ( shasha) baru je umur 2 bulan tapi baik sangat
xpernah meragam dan kami senang jaga ibby

yaya? kagum wpn disana,mummynya still lagi cakap kelantan
still lagi dititipkan budaya sini
haha ! comel sgt bile dgr slanga dia
ade english slanga and kelantan slanga :)



hek hek tengah main





yaya time kecik
suke yaya sebab dia unik
DAN suara dia paling unik
sama cam NANA and MIA ( ADAMAYA)
^________^



hannah ! :(


kawan baik yaya ihik




mia sara

okey ni xde kene mengena
tapi bile tgk gamba ni
alololo comel
rambut ngan pipi labuh tu and tak lupe mata sama ngan si kecil yaya ngan hannah :)

nak cakap jugak ni iras nana
:)


saya penat
saya letih
saya suke diri saya dulu
langsung xde rasa debar2
tetiba je debar
saya jadi macam tu bile saya ade org rapat dengan saya
dan ade sumting berlaku


saya xsuke rasa ini
rasa cemburu
tolong pergi jauh dari saya
^_^

bismillahirrahmanirrahim




ALLAH S.W.T always have 3 replies to our DOA

1) Yes

2) Yes but Not Now

3) I have a better plan for u

there`s never a NO - just have faith and keep praying

I DO BELIEVE ALLAH :)
 
 
saya tau saya diuji
dan saya percaya ade hikmah disebalik ini
 
pergilah
seperti rerama
jelajah seluruh alam
bilemana rerama kembali ke pangkuan saya
saya percaya
dia milik saya
 

No comments:

Loading...