Nuffnang Ads

Monday, May 03, 2010

away

yeay
yummiey candid gamba ni
nice biapon dia 1st time pgg BJ :)

tadi nak tido tapi tak bole
mungkin TERlalu excited Chelsea menang :)

maybe tak online buat beberapa ketika sebab broadband imi nak pakai
so, adik beradik kene ade tolak ansur kan kan
tapi tu cakap maybe kan
kalau bole online kat college, online jugak
oh tak sabar nak masuk kursus tu !
bole belajar lebih detail pasal system and database
dan dan
cepatlah 3 minggu berlalu !


ihik..
time balik ritu aku pening naik bus
padan muka asyik naik benda yg terbang diatas sahaja
lain kali aku nak cuba travel ngan kete lipan la pulak :D
naik naik terus tido sampai bentong =.=
berbelas message tak balas
1 coll je diangkat tu pun dr dilla comel..
lepas tu silentkan terus =.=


bukan pasal tu nak cite
hehe
nak cite naik sesama budak sukan
patutla anta mama ke sekolah
 dipadang kompleks sekolah sekolah sukan penuh ngan org
peringkat negeri rupanya
okey terus ke cerita
bebudak ni bapak bertuahnya
da la bising pot pet pot pet
poyo
wangi gile sampai aku jadi double pening
tapi takpe mereka handsome =.=
-tapi terbukti kan org kelantan semuanya handsome adeh -
sekitar umur 20 kot
sekolah dibukit jalil

seperti biasa berada dalam bas
aku terus pejam mate
sape la x ngantok sbb aku naik bas paling awal sebab nak sampai awal
mamai mamai aku pon still dengar ape yg mereka cakap
sebab mereka selang 2 baris je kot
*aku dapat single seat YEAY ! *

budak no 1 : eh, dia kat seat 5c la
aku nak dok 5b ah

budak no 2 : gilo apo..ado oghe lah !

okey aku malas layan
aku tido je

benti kat mana ntah
aku memang xpernah turun
dorang turun

* hai..xturun ke*
-senyum malas-


okey tak layan
nak je cakap
-dik..akak da 26 *eh tak masuk lagi * silap..25 da-
so,panggil akak okey

bas gerak balik dan kami semua tido
tibe di putra
aku menonong je keluar bas terus ke STAR
malas nak layan hehe
tetiba di STAR
tengok tengok fuh nasib baik train ke ampang lepas ni
melilau lilau skkkket mata
tetiba bunyi bising
aduh mereka =.=
dan siap bunyi ngomelan mereka

bdk yang paling handsome bawah umur : * yeay ! dia tak naik lagi train*

duduk dkat dekat ngan aku
eh budak nih nak kene poke eh

tibe train AMPANG
okey melangkah dan duduk
DAN MEREKA TURUT NAIK ADUH
dan sadisnya budak yang paling handsome dan bawah umur duduk disebelah AKU
haha ! cuak
tapi terdengar kawan dia cakap

kawan si budak handsome : weh ! kite sri petaling lah !
  watpe naik AMPANG

si budak yg paling handsome tapi bawah umur : *sambil jari sorok2 tunding aku*
 - ala, dia dok ampang rupanya..ingat skali ngan kite -
mereka turun di BANDARAYA sebab kene tuka train
kesian plak dorang
=.=

lepas ni nak blaja pakai maskara + lipstick + eye - shadow ngan imi lah
dan satu lagi = nak pakai high heel lengkap ngan baju kurung kalau jalan sorang sorang
DAN JANGAN LUPA BAWAK HANDBAG ! BUKAN SLING BAG ADOI


=.=
padehal memang suke pakai sempoi sempoi jeh uhuk


best boy friend akan bertunang
tssk
agak rapat dulu sebab dia la selalu kasi semangat
nak2 kalo aku merungut pasal berat badan dan dia xsuke aku kurus ^_^



tskk baca ayat -kalau serasi tu soh dia cepat2 ikat - tu
cam ase sedih plak
dia banyak menduga perasaan
kejap amek berat kejap blur
xpela
mungkin tibe masa aku bukak ati aku utk kawan ngan org lain kan kan
bajet setia kot aku
konon kau la teman ku
sehidup semati dengan ku
jom masuk kubur sesama nak?sebab nak semati kannnn
walhal org yg betul2 amek berat pasal aku aku tolak tepi
padehal mereka tu dok depan2 idong aku je
lumrah manusia kot
yang dikejar tak dapat
yg dikendong keciciran hoho 
^_^
fuh ! mujur semua tertanya tanya siapa dia dihati kan kan
hanya KAU dan AKU sahaja memahami
bagus jugak tak tunjuk tunjuk kat org lagi
kalau x mesti nampak cam ala ala player kan
kejap in a relationship ngan ABU
kejap its complicated dengan ALI
kejap single
kau ! menyampah !
heee.. anda semua da tau kan reason kenapa aku xletak status itu hari sebab aku xyakin lagi dengan hubungan ni


Cik Sri Sepet is in a relationship with teeeeeeeeeeeeet and it's complicated.
^_^

okey
kepada yg da anta resume tu
nanti saya baca sebab tak sempat nak baca

misi kawen 12.12.2012 aku rasa nak anjak la

01.01.2011

^______________^

SELAMAT TAHUN BARU

ececece tetiba tahun baru pulak

bai bai

3 comments:

Aimy Yasmin said...

yeay! kak am da nak kawen... nanti jemput tau. harap still akan kekal dgn teettttt tu. haha
ala, kak am pakai sempoi2 pon org duk ikut.. ape lagi kalo pakai ayu2 gitu. hik2

cik sepet said...

uhuk..xde la..
yg tu iyo iyo je
nak tuka tarikh.. 20.11.2011
^^,

kite da wat yg terbaik utk diri..
insya Allah..kalau ade jodoh ngan teeet, sujud syukur :D

heee.. :(
tanak la..asyik budak bawah umur je..sama umur ngan tua2 da pupus eh min ihik

cik sepet said...

erk..
bile baca balik cam ayat yg tulis dia dan teeet tu TERTUJU kepada MUHAMMAD NABIL FIKRI plak..
hehe..bukan nabiiiil okey

silap silap..
dia dan teeeet tu adalah teratas dihati yg da goyah goyah da.. :(