Nuffnang Ads

Wednesday, May 05, 2010

this is how you remind me

                                  


 to TANPA NAMA
i know who u are
sorry tak approve comment tu coz saya ade sebab sebab yg tersendiri
DAN saya nak bagitau juga
saya mohon ampun dr ujung rambut ke hujung kaki selama tempoh itu
dan bile semua tu da berakhir, saya tak boleh maafkan dgn begitu je
saya terlupa
sedangkan Tuhan ampunkan hambaNya 
inikan pula saya yg begitu hina
entry2 sebelum ni kalau la negatif, itu semua adalah kelemahan saya
bilemana hati dan akal fikiran dikawal oleh perasaan marah dan dendam
begitu lah jadinya
 sebetulnya anda memang terbaik
terima kasih untuk semuanya
semoga anda pun gembira dunia akhirat
kadang kadang bile saya membuat luahan hati disini
ade sesetengah dr mereka yang salah faham dengan apa yang saya mahu sampaikan
itu pun saya terima sebab itu datang dr kelemahan saya yang tak berapa reti nak explain
again - i`m sorry -




alhamdulillah
saya punya kawan kawan yang menyokong saya dibelakang
tak kira apa pun terjadi
DAN
saya tak boleh menahan mulut orang drpd bercakap
walaupun kata kata itu semuanya xbetul
takpe..saya maafkan
sebab anda xkenali saya seperti mereka yang rapat dan kenal saya
dan anda tak pernah pun mahu kenal saya siapa saya
nak menyebarkan benda benda tu semua?
saya dah lali sejak dulu lagi..
yang pasti
saya amat bersyukur dengan apa yang ada sekarang
DAN
saya tanak kehilangan semua yang saya ada
^^,



berharap sangat
jika lepas ni saya agak TERleka dengan sekeliling
tepuklah bahu
agar saya sedar dan kembali ke alam nyata

tapi sekarang
saya bersyukur sebab saya PUNYA kawan seperti ini
yang TAK PERNAH tinggalkan saya terkapai kapai kesorangan
melawan semua masalah sendirian
yang tinggalkan saya bilemana saya buat salah
menunding jari dekat saya

ade golongan seperti ini
dan apa tindakan saya?
jauhkan diri lebih baik sebab
bagi saya mereka seperti duri dalam daging
sakitnya Tuhan saja yang tahu
maaf
saya bukan manusia yang sempurna
tapi cegah lebih baik drpd merawat kan
:)

kepada MEREKA yang slalu ade ngan saya
hanya Tuhan saja yg bole balas
sayang MEREKA !



saya da lepaskan jai ho
bile telefon berbunyi
sudah tiada deringan itu
maafkan saya
saya biarkan awak jelajah dunia
pergilah
saya doakan yang terbaik untuk awak
dan bilemana awak datang balik
saya pasti awak memang milik saya DAN saya AKAN pertahankan hingga akhir hayat


TETAPI
jika awak datang balik dan mahu baikinya
tapi tempat itu telah diisi
seribu kemaafan saya pinta
sebab saya tak sanggup untuk menunggu lagi


aku perlu tegas dengan hidup aku sekarang !



2 comments:

skeleton.in.a.closet said...

oh yeah. u go girl :)

a.r.m~ s.t.r.o.n.g said...

u too okey

maju kedepan
jangan toleh kebelakang

jadikan masa2 silam tu satu cara utk kite ubah diri kite kepada yang lebih baik..


terima kasih sebab selalu ada dengan saya :)

Loading...