Nuffnang Ads

Sunday, April 04, 2010

TWO IS BETTER THAN ONE






chapter 2,3,4 on d way
berkobar kobar sebenarnya
nak habiskan sebab da tak tahan dengan burden neh
tapi aku terima
sebab ini mmg tugas aku as a student
wat yg terbaik!



lately ni kembali menjadi pemikir nan terhebat
suda mencorak agenda yg mau dilaksanakan tahun depan
dan
kembali berfikir tentang kehidupan
yep
hidup
dengan secara serius


pabila sayangness dilla coll
dan kami berborak hampir 1 jam 15 minit
bercerita tentang kehidupan
dan yes
kami hampir berputus asa dengan apa yang kami miliki sekarang



mengakui buat masa sekarang aku selesa dengan keadaan macam ni
walaupun title 'in a relationship' itu tidak muncul dalam kamus hidup
sebab bagi aku 
masa yg menentukan semua ni 
tapi pikir secara positif
sedangkan umi aida pon bole bercinta selepas kawen kan (ecece)
aku redha dengan apa yg berlaku sekarang
dan
perbualan bersama dilla banyak membantu aku dalam membuat keputusan
 i've also decided to just back off


memerlukan seseorang dalam hidup
aku akui
sekarang aku sudah rasakan dah tiba masanya aku pkir benda ni secara serius
tak tahu bile rasa ini muncul
tak tahu bile dengan tiba tiba aku rasa aku perlukan someone
yang betul betul bole terima aku dengan seadanya
yang mana kami tidak lagi diselubungi dengan kisah kisah silam kami
yang mana kami bole teruskan perjalanan kami dengan tenang
tanpa gangguan apa pun

rasa itu makin kuat
bile sayangness neni selamat melahirkan baby boy
serius
perasaan naluri seorang ibu terasa amat kuat dalam diri
^___________^ 
sampai bile kan aku mau gurau gurau ngan baby orang
uhuk uhuk
windu hannah la pulak


semalam sayangness subella bermalam dirumah ku
berborak sampai dalam kul 3 pagi
bell juga kurang bersetuju dengan kelakuan aku yg xtunjukkan perasaan ku yg sebenar
jika aku sukakan seseorang
teringat tentang seseorang
yang aku lepaskan dia dengan begitu jek
disebabkan aku tak peka dengan rasa itu
aku tak jaga rasa itu


akui
aku tak bole handle 2 perkara dalam 1 masa
cth tgk je lately nih
handphone langsung x tersentuh kekuncinya utk melihat message ke call ke
sampaikan ade a few of message dan miss call
almost from friends and my mom yg aku langsung xberkesempatan utk balas
kenapa jadi macam ni?
sebab aku terlalu risaukan final year project
cari bahan2
dan henpon bukan perkara yang penting pada masa tu
weekend je masa yang paling ditunggu 
mau ssn balik nafas bia jadi normal 
betul
mungkin ini satu alasan
tapi bagi aku
inilah cara aku bila mana aku sibuk dengan aku punya kerja
dan
kadang kadang aku ade terlepas sesuatu yang penting dalam hidup aku
aku xsalahkan dia yg mana dia suda berjaya menemui seseorang yg bole menyokong dia
:)


dia yang teratas dihati saya?
:)
anda still teratas
cuma buat masa sekarang
kite takut dengan rasa ini
rasa yang kosong
rasa yang tidak sama macam dulu
perasaan yang menggebu
yang excited utk tunggu hari esok
kite xtau adakah berbaloi dengan apa yang kite buat selama ni
apa yang kite tunggu selama ni
apa yang berlaku selama ni


kite bukan Siti Khadijah yang sempurna untuk Nabi Muhammad 
kite bukan sesetia Siti Rahmah kepada Nabi Ayub
dan kite juga tak setabah Siti Sarah kepada kegusaran Nabi Ibrahim ketika harus menyembelih anak sendiri
cuma kite bole katakan
ini adalah yang terbaik yang kite bole lakukan


aku tak pasti adakah masih wujud lagi jalan ini utk hari esok
adakah jalan itu sentiasa terang utk menyuluh aku
bimbing aku
 Tuhan
jangan biarkan aku putus asa dengan ujian Mu ini


okey
jiwang kan
yeww kan
:)
okey stop kat sini
tekanan kot malam nih
wahahaha
^________________________^
 mau sambung wat keje



-pray for me-

No comments: