Nuffnang Ads

Monday, April 26, 2010

Green Day 21 Guns no Grammy 2010 ( LIVE ) HD

oh da masuk 26hb
kalo kawan xcoll tadi
xsembang
xterkeluar pulak pasal 25hb
dia ingatkan semalam birthday MR EX BOYFRIEND
okey !
aku da xingat da tarikh ini sebab da 3 tahun xcelebrate ^^,
walau pape pun ehem ehem
aku doakan kau bahagia :)

and ohhhhhhhhhhh
25hb juge tarikh perkenalan aku sama enchek sudu
uhuk..so da setahun kan kite kenal
drpd langsung xbercakap
bile ke satu tempat bersama 1 kelas pada tarikh ini
dan dan :)
kene tompang kete sebab ritu saya tade kete lagi ( thank you very much !)
kalau tak, kite xkan kenal kan
 dan kite xkan ciptakan memori2 dulu
yg penting, gelak ketawa bersama sama
thanks kawan :)


hei 
hunny bunny ini gembira dengan kehidupan awak bersama MRS SUDU ehek
tetiba panggil dia MRS SUDU
sowi

kalau ade jodoh
akan saya kenalkan 
siapa YANG TERATAS DIHATI
^______________^ 

 OKEY TUMPUKAN KEPADA MASA DEPAN DULU !
JANGAN MENGARUT WAHAI SEPET !
HEKHEK

okey jom layan lagu ni
tinggalkan semuaaaaaaaaaaa kenangan pahit
kite ciptakan kenangan manis di masa depan
masa lampau?
jadikan sebagai guru kite
supaya kite tak lakukan kesilapan sama seperti hari semalam

today is better than yesterday 


rindulah !

*.*

No comments: