Nuffnang Ads

Friday, April 23, 2010

my love



terima panggilan dr wanie
suda beli cincin !
oh mai God
aku xpercaya lagi sekali
kesayanganku lagi sorg akan jauh ngn aku :(
i mean kawen

1st - imi
2nd - neni

AND 
 3rd - wanie

macam2 kami mengomel
bole dia cakap sehari sebelum hari dia bergelar isteri
dia nak tido sama aku AND dilla
nak aku AND dilla sama sama pakai inai
majlis berinai nanti pon sama
tsssk

r i n d u zaman kolej
bilemana aku disakiti oleh my MR EX BOYFRIEND
bahu dia dijadikan sebagai tempat aku menangis

bilemana aku dikhianati SAHABAT
pelukan dia dijadikan sebagai perisai diri aku
sebagai semangat aku

bilemana aku difitnah..dicaci
kata kata dia dijadikan kekuatan aku sampai sekarang

senang?
kami selalu bersama

SUSAH?
dia lah org pertama yg akan muncul didepan aku
di talian 
di pesanan ringkas
kasi semangat yang tak pernah walau sesaat pun dia alpa

love u wanie

and oh !
dia janji sama aku nak teman aku amek gamba sunset and sunrise di TELUK CHEMPEDAK
tengkiu yayang 

^___________________________________________^

dedicated to sayangness dilla

jangan khuatir jangan bimbang
saya percaya pada cinta yang tulus dan suci
xgune jugak kan kalau kite bersama dengan orang yg xhargai kite
yang menipu kite
yang xikhlas dengan kite
yg jadikan kite sebagai pengganti jike dia xdapat perempuan yang dia nak
saya tau awak pun xnak kan?

kisah kite selalunya agak sama
bersabarlah 
mungkin kite sakit sekarang
apa yg awak rasa sekarang
saya pun dapat rasa sama seperti awak
tapi
kite kan kuat
boleh lalui,harungi semua ni sejak dr dulu lagi kan kan kan :)

love u
Tuhan kasi kite masalah
Dia da tau sejauh mana hambaNya ini boleh hadapi
kite kuat !
:)

4 comments:

Dilla Hamid said...

kak am! sangat terharu baca note yg ni. yay, tak sabar jugak nak tidur kali terakhir dgn wani. pejam celik pejam celik je kan masa dah makin tinggalkan kita. takpe la, lets never give up..may fate fare us well =)

cik sepet said...

i love u dilla :)

hari bahagia kite akan menyusul jugak..dun worry..
Tuhan tgh uji kite ngan ujianNya..and ade hikmah semua ni

jom teluk chempedak OKEY !
awak amek cuti lama sket..bole?bole kite spend time..

NEVER GIVE UP AND U`LL NEVER WALK ALONE - haha ! liverpool quoate ^___________^

Dilla Hamid said...

love ya too sista
tapi tula, dalam byk2 ujian kan
rasanya memang ujian hati la ujian paling susah sekali
sob.sob.sob

cik sepet said...

xpe..
asalkan kite xkacau hak orang..
kalau hak kite dikacau sekalipun xpe..
itu pun 1 ujian jugak..
bumi tu kan bulat :)

AND
satu hari,
kite akan dapat yg lebih baik
walaupun da lama kite tunggukan
dun give up uhuk
saya tahun depan da umur bape
even org nampak saya xkisah
but i do care :)

TAPI
saya yakin dengan Di Atas
dan saya xkan sesekali mempersoalkannya sebab once kite persoalkan apa yang Dia da tetapkan, itu syirik kecil (mintak dijauhi)

I LOVE U MORRRRRRRRRE DILLA
^______________^