Nuffnang Ads

Friday, August 21, 2009

:) SERIOUS..I HATE THAT! (:

tahu x apa maksud tak tahu nak cakap apa?
asyik pk benda yg lampau..
come on..
move on..
plz
saya terlalu muak dengan masa silam
sebab saya da berusaha utk tutup kisah 2..
xperlu kenang2..
wat pengajaran xpe..
hati2..
jangan wat salah cam tu lagi
sebab masa silam itu sejarah..
sejarah mmg perlu dikenang
tapi jangan sampai sejarah itu buat seseorang terasa,
sejarah itu lebih penting daripada hari ini dan masa depan ..
tengok depan..
jangan tgk belakang
mau tgk belakang lagi?
boleh
stick with ure history
jangan pk yg depan
diri sendiri yg kena tolong diri sendiri..
orang lain hanya dapat bantu

*hati : hanya saya sahaja yg tahu apa yg saya rasa*
puas hati?
ye..saya puas hati sekarang..
lega?
separuh lega..
sakit hati?
x..saya sedih
sebab saya tanak masa gembira yg saya kumpul selama nih
jadi sia2..
so plz..
i beg u..
understand dis
............



Tears stream down your face
When you lose something you cannot replace
Tears stream down your face
And I...

Tears stream down on your face
I promise you I will learn from the mistakes
Tears stream down your face
And I...



No comments: