Nuffnang Ads

Monday, August 31, 2009

:) SAHUR TIME (:

haish!
dr ari jumaat ritu aku xle tdo malam
asik berjaga sampai subuh..
asal?
xle tdo beb
imnosia ke aku?
haha
tah
...................................
lately ayah salu coll kul 5 pg..
bangunkan sahur
eheh
padahal ayah tatau aku xtdo
sebab tu laju jek aku angkat
tu la..ina nak blik xkasik
:(
ha..kan da windu..:D
..........................................
keje2?
akaun?
80%..soklan no 7 yg bermarkah 40 markah tu kami tatau nak wt cane..
hadoi
GP?
apex da msg td
aku coll dia
xle nak wat gan chart tuh
xpe apex..
nanti apex balik kite settlekan ok
:)
.............................................................
OB?
sirius tatau ape yg slide tu nak..
ahaha
lemah sket bab2 organizational behaviour ini
hadoi..
cane dak DECOM blaja dulu
...........................................................................
system?
hadoi
database?
gulp!
..................................................................................
tale2..
tale men2 da..
tapi minggu ni cam nak g shah alam jeh..
hadoi kali ke 700!
:)

No comments: