Nuffnang Ads

Friday, August 21, 2009

:) H U I H (:


gara2 tdo kul 5..
mata lebam
xpat jugak wat study case akaun
sakit ati ade..
sedih pon ade
cane nak wat final nih


sebab itulah ati aku suram
hal len?
malas nak cara
aku tdo lepas subuh
bangun kul 8lbh
nak g kelas nih

huih
kena marah sepam dua kat madam
da la dr semalam aku xde mood
lagi rini xde mood
last2 aku ikut nad ngan dilla g masjid jamek
singgah low yatt jap..ade hal
g times square semayang
tgk2 aku xsedar bila ntah aku g shopping bagai orang gila


gila ah
lepas nih tamo ah shopping time ati suram
abeh duit aku
huih
jalan2 lagi
kami balik



bila pikir2 balik kenapa hati aku suram
bersyukur sebenarnya
idop xsemestinya hepi selalu kan
ade la tu
mayb aku ade wat sakit ati orang ke
walhal hati aku xpenah terdetik sikit pon nak sakikan ati
sangat2 sowi
Tuhan tepuk sket bahu aku..
xkasi aku terleka..
:(
xkasi aku lupa
xkasi aku terlalu gembira

...............

huih
kena gembira balik nih
hik
:)

ahah..malam nih ingat mau terawih di masjid
xpe
kami terawih dirumah
kena lantik jadi imam nih..
sapa mau?
:)

No comments: