Nuffnang Ads

Tuesday, August 25, 2009

:) S T R E S S (:




tekanan makin terasa
final exam sebenarnya
di campur aduk dengan masalah lain
moody lately
tapi masih boleh ketawa
cuma wat masa sekarang
aku mau sendirian sebenanya
pentingkan diri sendiri?
agak jugak
ade yg terasa?
10 jari ku mohon maaf
kalo ade yg aku terhutang budi
aku mintak maaf banyak2 kalo aku punya raection inih buat anda terasa
rindu?
cuba mengawalnya
sebab aku rasa aku rindu kat individu yg salah
tak tahu kenapa aku asa gtu
pengalaman membantuku
:)
siyes
bersama anda saya rasa bahagia
tapi saya tanak saya bahagia di atas tangisan orang lain
itu bukan prinsip saya

........


enough
sekarang saya mau pk pasal final
dengan asgmt yg bapak berlambaknya
dengan ade rasa malasnya ini
esok test akaun
study tapi satu benda pon tamo nak masuk
hadoi
tulun


..................


cuti merdeka?
tah
mau pulang ke tamo
tgk lah
xg umah makcik2
aku g shah alam

KUANTAN?
gulp
tamo sebenarnya jejak ke sana lagi
kuat?
aku cukup kuat sebenarnya nak tgk tempat2 itu
da xde pape da
history?
indah sebenarnya bersama dia
cuma da tertulis di loh mahfuz kami xkan bersama
sebab mungkin aku akan dapat org yg lebih baik dr dia
someday..who know?
dia pon
jaga orang tersayang baik2
jangan curang lagi
sian dia


...............


mau sahur di mc d tc
best
suasana sebenarnya yg best
nak bersama teman2 baik
yg bole kembalikan memori2 kami bersama
ye..mengaku
still rindukan kuantan
bazar ramadhan?
gulp
xtahan
setiap minggu
dr jumaat
sabtu
ahad
confirm
pegi :)


............

dah2
tamo ngarut da
seahun lagi blaja
tamo ade sangkut
*ngeri weh*
aku mau cepat2 abis
mau kawen
:D

.................

No comments:

Loading...