Nuffnang Ads

Tuesday, August 11, 2009

:) a r i g a t o nuraimyasmin 4 dis award (:


11 august 2009
0501 pm
tuesday




nyatakan 5 fakta menarik mengenai pemberi award ini

1. saya suke baca blog dia..cool
2. suke tgk gamba dia..lawa :)
3. cuz kawan saya (kan) :)
4. saya jeles sebab dia ade kucing yg hensem..siyes jeles*muka jeles* :)
5. dia senegeri dengan saya *proud to be kelantanese* :D

setiap blogger harus menyatakan 10 fakta/hobi diri sendiri sebelum memilih penerima award seterusnya

1. saye windu family saya:(
2. saya bahagia sekarang *alhamdulillah* :)
3. saya menyampah dengan sesiapa yg cari pasal dengan saya..so, saya akan ignore anda2 yg ade perangai macam ini..pegi mampus
4. saya ade final exam sem ini..isk..akan pastikan xrepeat2 aih
5. saya peminat chelsea..liverpool jugak(ahah) :)
6. abes degree, saya mao amek seni photoghraphy..so,kawen tuh tatau lagik..da cakap kat mama kasi masa lagi 3 tahun..tapi kalo jodoh da sampai,proceed ajek..so, kepada orang2 yg xberkenaan,xde dalam list,saje nak jadik busy body,jangan dok gatal nak tanya bila aku nak kawen..yg paling aku nak muntah bila dowang cakap aku da tua untuk tidak berkahwin..`hello..belanja harian aku,aku mintak duitngan ko ka?`
7. i told the truth..i like u *malu*..once i said it..i meant it..
8. saya sayang kawan2 saya :)
9. saya xsuke marah..sekian
10. semalam (eh..tak..3 pagi sebenarnya ;] )..waktu borak2 sama dia,dia bitau aku dia suke borak sama aku..sebab aku salu ketawa..aku rasa da dekat sebulan kami rapat,keje kami asyik ketawa jek(i suke dgr u ketawa ok:])xpenah nak sirius..dey inchi..watpe nak sirius2..saya memang suke ketawa..ketawa yg ceriakan idop saya 2 tahun kebelakangan ini..nanti bila time sirius,saya akan sirius..take note ok :)

anda perlu memilih 10 penerima award seterusnya,dan describe tentang mereka

1. ain- dia cam snow white..adore kulit dia :)
2. riki- sebab dia da lama xupdate..ngeh2
3. zul hasyimi- dia best boyfriend saya..hahha
4. haqqah- lama xjumpe
5. azri- tambah post dia


sape2 yang nak pon, amiklah :P

No comments: