Nuffnang Ads

Monday, August 24, 2009

:) CHELSEA (:





test blackie tadi
g sahur ngan housemate
saje je
aku pun br bangun dr tdo time dorang ajak pekena char kue tiaw
sebenanya masih kenyang lagi penangan bukak pose tadi
kami masak ok
aku jadi gian nak masak lak sebab 2 hari di damansara ngan sehari bukak pose di sungai buloh kami masak..
konon
hahha..
ok..engaku selama ini beli sahaja dikedai
alasan?
malas
:D


sampai sana
da pelik asal ramai gile orang
upe2nya ade bola
aku plak lupe ari nih ade chelsea..
hah
mujur aku mau ikot dowang makan
:)

makan dengan berselera
walaupon aku kenyang tahap bumblebee da*erk.releven ke?* :)

..................

mau tdo..
kalo tau tadi ade liverpool
sanggup aku tunggu
walopon disana penuh dengan asap syisya
sial
tersesak napas aku
hahha


No comments: