Nuffnang Ads

Thursday, September 16, 2010

Number 1

akibat terlalu lama mengabaikan
mungkin si dia merajuk
=.='


kesan gegaran yang amat nyata




bermula dari semalam
aku da give up !
berterima kasih kepada uncle aku yang sanggup teman sampai kul 3 pagi
terangkan semua nya


perasaan aku?
xdapat nak gambarkan
sambil buat sambil ade hujan kat pipi
mujur time tu da gelap
haziq walaupun terbangun x nampakpon apa berlaku
terus je buat

balik2 umah


tanak mama risau
tapi da xtahan
1st time dalam masa 3 tahun sejak kebelakangan ni , pagi td aku nangis terisak macam tu sekali
hati tu terasa sayu sangat
sangat sangat dan tersangat
mama buat pertama kali nampak tegang je muke
tahan marah
so sorry mama
ina selalu xleh pertahankan diri
kalau pape pon, mesti nak mama ayah imi amni abe ade ngan ina


ina janji
ina akan kuat lepas ni
AND
janji pada diri
kalau utk kaum keluarga
aku xkan SESEKALI berkira !


Allah itu adil

No comments: