Nuffnang Ads

Saturday, September 04, 2010

7 things about you


3 days equal to laugh a lot
hehe
betul ke ayat tu

Ya Allah
terima kasih atas segala2nya yang Kau berikan kepada hambaMu ni
dikelilingi oleh orang2 yg bole mengembalikan tawa riang
now .... for me
friends and family is more important than anythings
means boyfriend aku letak no ke 3,4,5 ataupun last skali
xsemestinya dia boyfriend aku dia kawen ngan aku kan?


dalam 3 hr keluar makan sama kesayangan
paling aku suke moment with dilla and wanie
love them!
wpn kami da lama xjumpe
hampir setahun jugak la after pegi kak chik kawen
kan babes
wpn kadang2 kami terlepas pandang cerita masing2
perkembangan diri masing2
tapi bile da jumpe
cite yg da lama dikumpul akan dikongsi


DAN
bile bersama mereka berdua
keluarlah diri aku sebenar
DAN baru aku perasan
aku da lama xketawa
xgelak
xgigit wanie
lain time gelak ketawa dengan adik2 sekelas banding ngan mereka
maybe mereka lebih matang

wanie langsung xberubah walaupun da nak bergelar pengantin baru
senantiasa memahami aku
senantiasa bersama aku xkira susah senang
maybe antara kami ade perasaan halus dalam hati
bilemana aku murung
bilemana aku sedih
dia secara automatik akan call tanya khabar
DAN
xpernah berubah cara dia nasihat sama je macam 3 tahun lepas
I LOV U


borak2 sama wanie and dilla
sama adik2
yang rapat .. yang tahu cerita sebenar
semua nak tau pasal dat special person
nak tgk gamba
erk aku pon xtau nak cite macamana
sebab aku pun xrasa aku ade dia
jahat ke?
tak
dia pun sama macam aku
dia akan message and mommy dia sekali sekala akan coll after office hours tanya perkembangan diri
tanya macamana keadaan aku wpn xsekerap mana pon
okey la kan
nak bandingkan aku yg xpenah pun mule nak message atau coll
=.=' ouch begitu kejam
tapi xpe..
kalau ade jodoh ade la antara kami
yang penting mama ayah aku
mommy and daddy dia da jumpe antara satu sama lain
time aku dgr berita ni mau seminggu xleh tido
padan muka kau
dulu cakap kat mama kalau ade orang masuk merisik terima dengan tangan terbuka
hoho !

cara mommy dia layan aku adalah salah satu ciri2 yg aku harap ade kat mother in law
susah wei nak cari mak yg bole terima strangers
nak2 dia anak mak juga
=.=' aku punya rezeki kot semua yg aku rapat and suke adalah anak mak
oh my boy boy

mama da risau sebab aku xde tunjuk ase nak kawen
oh ! time aku kecik, mama selalu risau sebab aku nampak macam xberminat utk belajar
okey fne wpn aku teruk dulu tapi alhamdulillah skang aku jadi diri aku skang
pastu lepas besar risau pasal kawen

kawen tu memang ade dalam list
cume sebelum kawen
aku ade banyaaaaaaaaaaak lagi list yg aku xcapai lagi
banyak okey
tapi kalau ade jodoh, esok pon aku terima kalau aku kawen
hahahhahhaha gedik!


nak tengok perancangan mama and makcik2 bulan 10
jadik ke tak

memori tentang kisah kisah lama da didelete macam gamba yg diatas
walaupun bapak gile nak delete tapi dengan izin Allah,aku kuat
DAN
prinsip aku insya Allah aku akan pegang
aku xkan kacau hak orang !


thank you Allah
^_^

No comments: