Nuffnang Ads

Tuesday, August 31, 2010

let me hear your voice


setiap kali berbual dengan mama 
mesti keluar pasal jodoh
mama selalu pesan
selalu solat
solat hajat
istikarah
solat taubat
jodoh kite cermin diri kite
kalau kite macam ni
bakal suami pon sama macam kite

insya Allah mama
kalau ade jodoh
insya Allah
mama akan dapat jugak son in law tu
doakan utk ina


harapa aku?
da x tertarik dengan paras rupa luaran
yang aku harap
dia bole bimbing aku dan anak anak
itu je

aku tau mama risau
ye 
aku tau
umur bukan muda lagi kan
walaupun hati aku belum lagi bersedia utk ke arah itu
tapi kalau jodoh aku bersama dia
aku redha


hidup ak skang?
alhamdulillah
aku happy bersama kesayangan
hati xpernah gundah sebab perkara remeh
sebab orang lain
aku adalah aku
masalah diri sendir

kesayangan yang selalu disekeliling aku
betulla 
kakak ngan abang ipar aku salu cakap
sebab sebab utama aku xrasa lagi nak kawen 
sebab aku ada mereka !

LOVE U ALL SO MUCH !

No comments: