Nuffnang Ads

Friday, August 20, 2010

yellow



last update sebelum imi amek broadband
interface berjaya disiapkan
cuma mau dilinkan dengan database je
lepas tu keje da lepas..
aku tanak da pk pasal final year project
buat aku demam, nak muntah semualah ade


hari minggu bersama kesayangan
diperak..apa yg best ?
hmm..aku xbape gemar dengan belah2 utara
upss..jangan salah faham..
^__^
maksud aku dengan masakan and..environment maybe
ah lupakan


semalam kawan ade post video terlampau budak sekolah
muhasabah utk diri sendiri
mohon hati jangan anak beranak pun lakukan perkara terkutuk itu
DAN paling aku mohon dalam hati
jangan ade anak2 aku terlibat dalam hal macam ni
:(
God know

harap2 sem ni aku bole habiskan blaja ni
tetiba aku da rasa macam aku xlarat sangat ngan semua ni
Tuhan..kuatkan hati

dan lagi
macam prinsip utama aku yg tanak tunang macam terpaksa dicabul je
=.='
bole ke gune perkataan ni utk ayat macam ni
BM da mula fail
xpe2..cabul dalam konteks ayat  ni macam  bole dimaafkan kan


selamat berbuka semua !


No comments:

Loading...