Nuffnang Ads

Tuesday, September 14, 2010

wedding dress




totally stress
semalam berbual sama mama sambil air mata mengalir
uhh ! xsuke tunjuk kat mama keadaan macam ni
time clash ritu pun xde la nak tunjuk perangai cenggeng
tapi kalau da LIBATKAN hal belajar neh
aku sensitif skett
kalau la time diploma aku macam neh
mesti pointer gempak
ha ha ha
okey, cite lama tutup!

mama kasi semangat
Ya Allah
janganlah differ
aku da rasa da stress tu
:(




ouch !
2 bulan lagi sayangku hati
2 bulan lagi
pasneh nak amek gamba sampai xtdo setahun pon boleh !
sabar sayang !

oh ! terlupa nak transfer gamba dr d90
tadi dok belek2 si nauflan neh 
mana bole lupe diri
dia la yg mengajar  erti cinta akan photoghraphy neh
xkan la nak
'oh ! kau da dapat yg lai better kau da lupakan aku eh' *dialog hati si nauflan*
jangan bimbang nauflan
walaupun aku suda ade penggantimu yg lagi kacak and handsome
tapi kau tetap dihati

nanti bile da confirm UK tu jadi pegi
aku bawak kau eh nauflan
thehehehehehe
* so, mintak2 x extend + cari keje = dapat duit
so, gi UK xla mintak duit poket mama ayah lagi ! *


- better half saya sama kandanya yg terchenta-
love them !

No comments: