Nuffnang Ads

Friday, October 01, 2010

teenage dream


presentation da habis
system alhamdulillah bole running
tinggal edit final report
sir syamsul bagi nasihat kat kitorang suh cari proof reader dr luar
sebab dia xsempat nak check satu2 untuk kami
alhamdulillah da dapat harga yg terbaik
kalau amek yang rm5 per page maunya report tu berharga rm400 =.=
kesian mama kene keluarkan duit lagi


time hantar cuz aku balik UK
terserempak ngan senior kolej dulu
bertukar2 khabar and dia tanya macamana final project
aku cite semua masalah yg aku rasa sepanjang tahun ni
aku je rasa..orang lain xrasa
dr system aku yang xle run
ikut hati aku nak amek system tahun lepas punya
cuma edit2 tapi apakan daya laptop aku diformat tanpa di back up dulu
padahal aku da bebel bebel ingatkan suh back up
salah aku jugak xbackup kat CD ke ape
sebab tu junior yang mana mintak nak sample system utk tahun 2009 aku xle kasi
bukan kedekut ke, malas nak kasi ke
memang xle nak bagi sebab ende da xde
sebab tu aku malas nak amek tau kalau kot ade yang terasa ke sebab akuxkasi.. cakap aku kedekut
lantak ah..sape yg kenal aku dengan ikhlas mesti tau aku mesti xsampai hati xbagi punya
nak merajuk, xnak kawan, xnak tegur dalam facebook ke
aku xpeduli..da penat nak mengalah..
asyik aku je rasa aku yang wat salah


senior tu sendiri cakap
sebenarnya apa saja asgmt dr sem 3 sampai sem 6 sebenarnya tale kasi kat sem bawah
bukan kedekut
sebab time coventry audit semua asgmt, kalau dapat tangkap orang plagiat asgmt org,
senior xkene buang..sem bawah kan kene
kalau kite kasi junior ubah xpe..tapi kalau xubah? amek sebijik je?
pk sendiri
nak2 kalau utk final project...
sebab tu time sem 3 and 4 xleh main2 time wat system
sebab project system sem 4 tu nak xnak akan gune jugak utk final project
tapi seingat aku aku kasi je asgmt yg penah aku wat utk sesapa yg mintak
janji diorang ubah
aku hanya nak share apa saja yg aku ade utk belajar
xde istilah kedekut ilmu ke ape ke
sebab aku tau kedekut ilmu ni rugi orangnya kan


dapat email 
terkejut jugak..
cube siapkan resume semua
tanya mama semua
haapan aku hanya nak keje kb
tapi rezeki ade dimana2 kan
search website company
macam cine je semuaanya =.=
lately neh aku xde confident nak speaking
resultnya tgklah presentation aku selasa lepas =.=
bincang ngan mama
mama cadangkan masuk british council utk improve speaking
minggu depan aku mask kelas
rupanya mama da asingkan duit pencen tu utk semua ni TT
10x mama
so skang da xde masa main2 da..


sekarang aku hanya nak pastikan aku grade on time (insya Allah kalau xde repeat pape)
nak cari keje
nak balas jasa
nak travel !
apa gune ade BJ kan kan kan

"Sesungguhnya sesudah kesulitan itu pasti ada kemudahan. Setelah titisan air mata pasti ada senyuman dan setelah malam pasti datang siang. Sesungguhnya awan kelabu kesedihan pasti berlalu, pekatnya malam kesusahan pasti tersingkap, segala masalah pasti teratasi dan segala bencana pasti akan berakhir dengan izin Allah."

No comments: