Nuffnang Ads

Thursday, October 28, 2010

In the name of LOVE


seharian bersama kesayangan
buat hidup ceria
hoho teringat kata kata one of my kesayangan
sekarang aku xrasa pape 
xrasa sunyi
xrasa keseorangan
sebab aku ada mereka

sama la time diploma
waktu zaman gelap aku
zaman suram aku
mereka2 yang pernah berada bersama aku
selalu ade
selalu disamping
selalu berikan kata kata semangat
aku amat menghargai
:(
walaupun sekarang
ade da sebahagian da xserapat dulu
malah macam ade sumthing yang berlaku
mungkin aku da terlepas pandang ke
mungkin aku ade wat mereka mereka terasa
aku minta maaf
aku bukan insan sempurna


tumpukan utk final exam
final sem
masa masa terakhir bersama kesayangan
dr awal aku masuk belajar lagi
memang aku da tetapkan hati aku
jiwa aku
otak aku 
aku xnak couple
pernah sem 4 aku hampir melanggar prinsip aku
aku terasa nak couple
itu naluri kan..
dunia ni manusia dijadikan berpasangan and rasa itu normal
dan aku da start nak jadi normal balik lepas hati mati nak couple2 ni
and ade beberapa *ewah* orang insan terpilih
tapi tu la..semua salah aku
aku xkan salahkan sesiapa
ada orang yang disukai,disenangi buat aku SEDIKIT alpa dengan pelajaran
itu yang aku takutkan
aku xsalahkan mereka
aku yang xle handle 
aku xnak degree aku sama macam diploma
terumbang ambing
result macam celaka
yang buat result tu macam celaka bukan orang lain jugak
diri sendiri jugak



coll mama
amek semangat
mama harap aku balik dan bole jaga tokwe
mama ade cakap ade keje kat UMK and Uitm Machang
insya Allah akan apply
harap jodoh ade di kelantan
atleast aku dapat jenguk mama ayah
da makin tua da mereka 
TT



bulan 1 akan apply utk sambung belajar insya Allah
doakan saya ade semangat nak sambung master
tekad nak sambung
bole amek langkah berjaga jaga kalau ade orang tanya soalan cepu mas bile dok kampung

NEH BAKPO XNIKOH2 LAGI NEH

uhh zaman tension kembali lagi
omma help me ^_^

bai bai !

No comments: