Nuffnang Ads

Wednesday, October 27, 2010

sexy back


oh yeah !
da anta final report utk wat hard cover
selesai 1 kerje

2hb - finance

13hb - digital

*exam tahun ni xmacam exam tahun lepas..exam tahun lepas aku terpaksa jawab exam time birthday aku*
sedih tak? sedih tak??

ha ha ha


Tuhan
permudahkan aku jawab exam
permudahkan aku untuk grade
permudahkan untuk aku dapa kerja yang halal
temukan aku dengan jodoh yang boleh membimbingku
menerima ku dan keluargaku seadanya

heee
janji
lepas ni sesiapa nak berkenalan aku xkan lari da..
macam 2 tahun kebelakangan ni
bukan xde yang nak serius

asal kawan ngan dia xserasi lah
xberkenanla
jiwa xsukela
jiwa suke tapi malu
da terlepas kat orang 
huh !
mama xsuke
imi risau
lepas ni da xde da penolakan
akan terjadi penarikan pulak
hahahahaha ! gatal gile !


harap2 dia still lagi tunggu TT
salah aku jugak dingin..
uhuk..kalau ade jodoh xkemana kan ^_^

xsabar nak tunggu majlis besar dear wanie
da mintak izin ayah nak berkampung di rumah pengantin time akad nikah
^_^
love her soooooooooo much !



okey
lepas exam update plak blog neh
bai bai

maknanya hati da pulih !
alhamudulillah Tuhan ^_^
maknanya 3 tahun ni aku da lepaskan ramai lelaki yang handsome, macho, baik hati dan beriman
=.=
xpela..semua tu bukan jodoh aku kn
yang pasti insya Allah aku xkan AMEK dan KACAU orang punya

FULL STOP!!

No comments: