Nuffnang Ads

Tuesday, January 12, 2010

sometimes




silent is better..
silent can be a good cure towards curiosity..
silent sometimes also can be the best medicine in chaotic emotional feeling..
:)


aku tak tau kau baca ke tidak belog ini
malah aku tak tau kau perasan ke tidak belog ini wujud
tapi apa aku kesah
kau baca lagi senang
tapayah nak explain2..
sebab aku dah penat nak buat benda2 tu semua 3 tahun lepas
3 tahun lepas sampai sekarang?
aku suke akan kehidupan aku


mengarut enrty nih
tapi tak pe..
aku da janji kan utk 2010
aku tak nak expresskan feeling aku kat sini
cukup perasaan aku..hanya orang2 yg terpilih sahaja yg akan aku tunjukkan
tapi kalau orang tu pun xperasan whatever
aku hanya mampu tersenyum


pergi lah
aku sukakan kehidupan aku sekarang
penuh dengan warna2 pelangi
kehidupan yg sentiasa berbau harum
sentiasa disinari dengan senyuman
sentiasa dihiasi dengan gelak tawa
kau masa silam ku
kau masa bahagia ku
dan kau juga masa deritaku
akui
masa bahagia amat terasa
the way you treated me
the way you loved me
the way you comfort me
again
a very big thank you to you
tapi aku bukan diri aku 3 tahun lepas
yang sayang akan kau
yg betul2 ikhlas cinta kau


kau muncul balik
like my first loved did it to me
very appreciate for both of you
tapi ini prinsip aku
dan dia pun tau tapi degil gile vavi lagi tanak terima
kau?
aku tak tau kau masih ingat lagi
prinsip aku
kenapa perlu muncul sekarang?
kenapa tidak 3 tahun lepas?
waktu yang aku betul2 perlukan kau



pergi lah anda berdua
aku selalu doakan kebahagiaan akan menjelma antara anda berdua
kalau derita yg ada
cekalkan hati
terima ini sebagai dugaan hidup
luka hatiku sudah sembuh sepenuhnya
dan aku tak nak anda berdua lukakan ia balik
walaupun sudah tidak ada apa2 perantaraan antara kite
tapi kenangan2 tu tetap ada
walau macamana cara pun aku lakukan
kenangan itu tetap ada
sebab itu aku berusaha elakkan diri berada dikalangan anda berdua
sebab kenangan itu akan buatkan hati aku
pedih
sakit
sedih
kecewa

hakikat yang aku terima adalah anda berdua pernah aku chenta dan sayang sepenuh hati


dan sekarang
aku suda bersedia utk mencintai seseorang seperti aku mencintai anda berdua
doakan aku mendapat seseorang yang betul2 akan hargai aku
sama seperti aku doakan kepada kalian
:)




No comments:

Loading...