Nuffnang Ads

Tuesday, January 12, 2010

hari ini suda berakhir



ingatkan xde kelas
rupe2nya ade..
hoho
xpelah..
minggu ni jeh dok serdang
pastuh pegi cheras
lakukan yg terbaik utk sem ini



lecturer?
alhamdulillah
rezeki tahun baru kot
semua lecturer best2
harap2 bole la ikuti kelas dengan jayanya

 jadual?
lagi superb dari sem lepas,tahun lepas
 da la jumaat tade kelas
senin mule kul 1
awww
dr serdang la jawabnya aku
selasa mule kul 8
rabu 11
khamis 9
mau tdo pagi?
insya Allah xkan berlaku
da janji sama2 mereka
kalau kelas setat ala2 tengah hari tu
pepagi lagi kami akan ke taman pudu ulu
mau jogging beb!
attention to all
kalau sesapa mau join
 sile sile la pegi taman pudu ulu okeyh
aku?
dalam seminggu ni
bole bilang makan nasi
kelmarin  makan nasi
tu pun nasi kukus
tatahan tgk time mau pulang ke serdang
singgah dulu beli kat abang tu
nyum nyum

re-sit database?
harap sangat kami2 berjaya
 lepas raya cina
so
aku tale main2 skang
untuk pastikan aku lepas database
baru layak amek final project
kekuatan mental+hati dan jiwa amat2 diperlukan
hope so
xde pape yg berlaku sepanjang tempoh ini
aku tamo extend 1 sem semata2 tale amek final project
bagus jugak buat macam ni
atleast baiki jugak grade database aku tu kan
:))
 think positive yaww!
 utk pegi air terjun ke apa2 ke
pastikan lepas raya cina ok
tahun ni aku akan cuba katakan TIDAK utk berfoya2
madam alia da pesan time seminar TIME MANAGEMENT
kami jawab soalan yg berkenaan dengan time management kami
macamana nak manage masa
dan bape jam je tinggal utk buat final project
and oh my my
gile takut tgk masa yg tinggal
amatlah sedikit!
buat kuiz ARE YOU A MORNING OR NIGHT PERSON?
jawapan aku adalah
NEITHER TYPE
oh my my
kene ubah lerr aku


 bersama mereka
aku tak ingat masalah
dengan kata lain
totally i lost my mind for sadness
hanya ada
kegembiraan semata2
gelak tawa
usik2
hope sem ni jangan ada yg gado2
selisih faham
terasa hati


 semalam baru stat tdo awal
dehehe
lepas maghrib terus tdo
tertido actually
sebab semalam hampir 7.30 sampai serdang
letih yg amat plus seminar dr 8pg hingga 4.30 petang tu buat aku letih
letih fizikal+letih jiwa+letih hati
and oh
YG TERATAS DIHATI baru balik dr indonesia
tehehe
terperasan mau kasi message kat dia
tapi sambil pegang henpon sambil tdo
haha
nak balas lepas terbangun nak smayang isya'
pgg henpon terus tdo
gile aaa semalam
tapenah dibuat aku
tapi yg penting dia selamat sampai
WELCOME HOME :)) 



pagi tadi kakak bitau aku
aku seorang yang keras hati?
kalau dibandingkan dengan dulu la
what?
dr sudut positive or negative?
dia cakap 'both'


:))
salah aku
yep
terlalu keraskan hati
kenapa?
aku seorang yg takut utk memulakan sesuatu
whatever sesuatu pun
so..
skang kene agressive la
gitu?
okey
aku perlu mencuba
selama ini aku mengambil langkah2 itu sebab aku tanak lakukan kesalahan lagi
sama seperti tahun2 lepas
kakak aku kasi kata2 membina
'betul..jadikan benda tu sebagai guide idop..tapi lain hal lain cara kan'
okey..
:))

 EDISI PERASAN SORANG2..ehehe

da 2hr berturut2 balik agak lambat ke serdang
okey okey
minggu depan aku dok la cheras
jangan bimbang
tadi terpaksa berenti juga di station minyak amek minyak
minyak da tahap kelip2 da..
da la MRR2 jem gile vavi
ingatkan sempat nak tuang kat serdang jeh
takut doo
da nak malam da
aku pon sekor je
tengah syok2 tuang minyak
ade mamat datang kat kete aku
cuak dooo cuak
aku sekor nih
aku xpandang pon muke mamat tu
gile cuak
dia gamit2 tangan kat aku
eh mamat ni  xreti nak tuang minyak ke?
aku pun pandang  muke dia
'lawa la mate awak'

oh my~
:))

No comments: