Nuffnang Ads

Friday, January 22, 2010

its been a long while since..ewah ewah

hello malaysia !
terbangun sebab tau disini bole online
shit aku tasuke perasaan ini datang balik
tapi hei kire okey la sebab aku bole update belog
update facebook yg aku da rasa excited ala ala suam suam kuku
sama perasaan time ade friendster yg aktif bagai
 please help me :(




kehidupan diteruskan walaupun internet tade
eceh ceceh!
realized sumting
dulu aku tale idop tanpa bende2 nih semua
tapi skang aku dapat kawal diri dr mengujungi mapley2 yg berdekatan
atau pun mc d pandan mewah itu semata2 mau online!
am i was an internet addicted?
dhehee


seminggu ini....i had fun :)
with new environmet
new housemate
new boyfriend-blake
new lecturer
new subject
new habit okey!
tdo awal nak mampos!hey give my night life back housemates!
ha ha ha
marvelous la kiranya
and oh! amat tidak sukakan guard bangla yg gatal bagai eww!
terselamat drpd kegatalan senyuman and teguran coz aku da wat access card
terbang ringgit malaysia 100 oh shit!
better dr tahan kegelian yg amat
death allergic to them he he he


with bunch of happy friends
have some activities with them
dan amat puas hati
dan terima kasih kepada housemates
yg terlalu pandai memujuk supaya aku ikot makan malam
ha ha ha
bagus la tu
petang jogging
malam makan!
tape tape
saya xsentuh nasi pebende tu semua
saya just makan tomyam itu
and serius!
aku amat rindukan tomyam kampung baru sob sob :(



disebabkan kelas setiap ari senin mule pukul 1 yg harmoni dan amat tenteram
kami mau pegi gedik2 di taman pudu ulu pepagi lagi
eh benci ezy ngan yamie sbab mereka berjaya pegi di pagi senin ritu
ha salahkan diri sape suh gedik nak ulang alik dr serdang nak salahkan orang pity u!
ha ha ha
gedik tu bukan gedik owhkeyh
kami mau belajar itu punya tai chi (betulka ejaan? oh whatever)
ala2 Qi Kong (penah dengar?)
windu mau beriadah sama mama ngan ayah sama che la sama che dah di Chong Hwa school
practice Qi Kong sama2
bole rapatkan silaturahim what
windu mama ayah
mereka takasi aku balik time cuti wilayah sob sob
tape aku balik jugak nanti!
ngeh ngeh ngeh
atleast hari2 aku on d phone with them


oh kami pun suke main ini
mengingatka kami dizaman2 mude kala :))




ehek ehek gamba gegar
alaklumlah buka slr ceh


notice2

saya windu mereka!

 


 





 

he he he tau dat photographer took dis pic kan
cis nampak membesar tapi i like!
kenangan yg paling terindah tahun lepas
disaat2 aku kesedihan
Tuhan kasi kegembiraan bersama yg tersayang
*big smile!*
:)


dan saya tatau saya still windu lagi ke tak
hati tale baca :)
tapi saya sentiasa ingat dan pohon agar diri anda sentiasa gembira dan sihat insya Allah :)
jaga diri



oyeh
tatau bole on lagi x g seremban
mama baby hannah coll
mau sampaikan yg tarikh itu ialah tarikh kelahiran baby
oh my
i miss u baby
so much

muah muah!

(berbelah bahagi samada baby atau database)

oh again shit



love u
:)


alhamdulillah acne makin berkuangan
scar je tinggal
eleh itu pun mau mention ka?
suke ati aku la
ngeh ngeh
:D

No comments: