Nuffnang Ads

Friday, January 29, 2010

smiley bunny


weekend selalu ditunggu
sebab hari2 beginila aku dapat bernafas dengan sempurna
wah wah wah ayat amat sempurna serius okeyh
hehe

minggu ini amat penat buat hati
otak
jiwa
raga
mueh mueh mueh
selalu penat
tapi memang penat
sumpah penat
ha ha ha kan da merapu meraban


pagi tadi kelas final project
terkedu sekejap sebab madam tanya progress project brief
aku lagi masih terkapai - kapai mau wat ape
gile mencabar soklan
tapi insya Allah plus alhamdulillah
aku da betul2 pasti apa yg aku mau buat utk final project
maybe aku buat research compare buat system
tamo jadi cam sem lepas kul 3 pagi tale bukak sodih den
:D


lately nih sebenarnya xde mood nak bersnap2
sebab kulit muka masya Allah kenapa jadi macam ni
:(
tapi skang alhamdulillah da okey sket
ni tandanya kena bersyukur dengan apa yg ade kan
time cantik2 dulu nak lagi cantik
hambik kau terus teruk
xpe2 dugaan hek hek

 

sekarang pakai lense wane pepel
ha ha ha terlalu taksub sangat ke?
agak aa
sket jeh
tapi best xde la nampak sangat kan
biasa biasa jeh
skang nak low profile aah xpercaya dengan kenyataan tu
pasneh mesti g beli wane gray bagai tu he he

 

tuka tuka henpon la ngan kakak
sebab kakak cakap torress cantik bila amek gamba
torress - stand for henpon merah tu pehh terkasi nama liverpool punya pemain la pulak ke henpon aku
hek hek


okey la
walaupun tade 3G bagai tu tapi henpon ni nampak cam stylo
terkojut juga kawan aku
dia ingat aku pakai blackberry
sorry
aku mau iPhone lebih lagi dr blackberry okey
ha ha duit xde berangan mau pakai yg mahal2
xpe
nanti kalau nak dibuat hantaran mesti da murah kan iPhone
weyh demand!

kemaskini inbox-sent item bagai
da penuh
baca message2 lama yg menggamit memori bersama2 owang yg pernah gembirakan hati
:)
teramat sayang sebenarnya mau delete semua message
bermula bulan 6 hingga 10 2009
terlalu lama aku simpan
dan so sweet bila terbaca msg bulan 6 start kami rapat and dis person called me smiley bunny
MY smiley bunny comel kan xpenah owang panggil aku macam tu
and xpernah seorang pun kawan aku yg boleh buat aku ketawa riang gelak sampai semput macam dis person
dan buatkan aku kembali rindu utk gelak2 macam tu :) mmg amat sweet memory
dan baju sejuk itu 10x..bila terlihat gamba yg anda sedang pakai sweater tu
teringat time kite demam ritu and dis person kasi sweater tu utk aku pakai tahan sejuk sepanjang perjalanan tu
:)
dan permulaan perang dingin xbercakap dengan dis person.muncul seorang kawan yg selalu berada bersama aku
temankan aku menyiapkan asgmt
jujur kritik aku
terharu bila baca balik message2 yg dia kasi semangat
temankan aku time balik raya walaupun hanya ber-sms :)
dan bile
yg mana bile kami sama2 berborak di d curve tahun lepas
dan amat suke usik2 aku sebab dia tahu aku pantang tgk gerai yg ade jual selendang
tarik aku bile aku enggan menapak ke gerai tu
dan belikan selendang pepel yg tu paling aku xsangka
10x kawan :) kite xkan lupakan hadiah tu
selalu doakan awak bahagia bersama sicantik..:)
okey enough..aku da delete semuanya
empty suda inbox dan sent item :)
semuanya itu kenangan yg xdapat aku beli dimana2
dan ini antara kenangan yg paling berharga yg aku akan simpan
tapi xsemestinya kenangan ini means aku still harap aku ngan mereka macam dulu2


 

windu mama ayah :(
minggu ni minggu paling aku xsangka
terkedu mungkin
terkesima?
xpercaya sampai skang pon ade
dengan bila ayah tetiba call dan tanya number yg mana yg aku aktif dan xkan tuka2
dengan rumah aku bising cam pasar malam pon ade
dan bila aku tanya


aku : ayah kat mana?nape bising?kopitiam ke?
tak la..ayah kat rumah
aku : kenapa bising
ni ha..mama tgh borak2 ngan che da bla..bla..bla


aku cam curious jugak betul ke ayah nih
tetiba mama call tanya sihat ke wape makan belum bla bla bla
lagi aku ase cam eh mama ni tadi kan da call borak2 bagai pelik nih
borak2 sambil mama gelak2 *mama xpenah cani tau*
bermulala soalan2 yg eh mama ni kenapa?
mama tanya macam2 ina mmg xde pakwe kan
dengan kawan2 yg ina cite tu macamana?okey ke?macam dulu ke bla bla bla
ina bila abis da?mama lupe bla bla bla
aku stat tanya itu ini xkan mama xingat mama ni ina kan da cite semua
dowang okey je tapi da xmacam dulu kawan2 macam kawan biasa kenapa mama bla bla
dan okey
terkejut amat sangat plus terlalu plus oh whatever semua terkeluar la opocot :)
bila mana mama berterus terang tadi bukan dengan makcik aku je mama borak2
disamping mereka ade serombongan yg datang berjalan2 ke rumah aku
dan...
aku pun tatau mereka datang utk apa dan yg pasti aku xkenal mereka
dan mama kenal mereka mueh mueh
mama cakap mereka mau kenalkan aku dengan anak lelaki mereka
oh oww..mama menunaikan hajat dia bilamana aku seloroh jeh kalau ade orang datang merisik ke apa
mama terima jela
padan muka kau tu la kenapa main2 ngan benda ni memang la kau tu nak seloroh
tau2 la kan owang tua



and oh bersyukur bilamana mama terang seterang2nya benda ni
xsampai mau jodoh2 mama cakap sbab mama consider aku still belajr lagi
and aunty pun terima yg anak dia kena kenal2 dulu ngan aku
so kira kawan2
xsalahkan sebab abang tu pun single aku apatah lagi *hei ade kegatalan ke?mueh mueh*
okey stop
aku terus terang ngan mama perancangan aku bile da abes belajar bla bla bla
mama and aunty accept
dan kami still bole kawan ngan sesiapa yg kami mau kawan
tiada batasan sebab kami bukan lagi diikat oleh keluarga kami

dan aku makin bersemangat mau sambung study lagi lepas nih
jodoh?
aku percaya jodoh ade dimana2
kalau memang da ditetapkan jodoh aku bersama abang tu
aku terima seikhlas hati aku
sebab aku yakin kalau satu2 hubungan tu bila keluarga merestui
itulah saat2 yg paling xdapat dilupakan kn
lebih2 lagi bile mertua boleh terima kite seadanya aww sweet :)
aku ade terbaca satu article
bukan aku cakap tapi article tu cakap
xsemestinya kite lama couple akan kekal kan
mmg nampak ayat tu negative
tapi bile kite fikir secara rasional bukan dengan emosi
kite kena terima kata2 tu
walau sayang macamana pun kalau da di loh mahfuz dia bukan jodoh kite
jangan la bersedih yakin ade jodoh yg lebih baik kan :)

No comments: