Nuffnang Ads

Saturday, January 23, 2010

again



okey
penat tulis panjang2 tadi
buang masa sebab entry yg aku nak post tadi error
oh oh mmg menguji kesabaran
chill2
ade la tu kan sebab apa entry kau tak dapat nak dipost


sepatutnya tade kelas ari jumaat
tapi kelmarin petang ade kelas utk exam bulan 2 nih
madam kasi tips2..
ERD,NORMALIZATION,SQL
harap2 bole jawab


terasa diri sedikit sarcastic dan degil lately..
a big apologize from me
xbermaksud sebenarnya
selama ni aku amat jaga bahasa dan kelakuan aku
xbermaksud utk jadi rude
mungkin tahap kesabaran aku da berada diparas semaximum mungkin
its ok
aku akan ok dengan sendirinya
bole cool dengan sendiri mungkin sekarang aku sedikit sibuk
dan tak amek port pon dengan apa yg berlaku
tapi chill
nobody`s perfect kan
begitu jua dengan diri aku
bukan salah sapa2 :))



okey mau sambung tgk PSYCH
gara2 tale sambung tdo balik afta terjaga ha ha ha
sapa suh tdo lepas maghrib sangat
terikut cara dirumah sewa
eh baru seminggu kot dok cheras
totally berubah he he he
salu tdo awal tapi in d middle midnight
terjaga balik
hamik kau terkebil2 tgk siling
nasib baik jugak aku senang nak lelap balik
kat sini kenapa tale lelap?
ha ha ha sebab bole online cis




okey oky aku suke shawn sebab dia suke sebut whaat? macam ted..dan handsome ha ha ha..sekian

No comments: