Nuffnang Ads

Sunday, June 06, 2010

hey soul sister !




agak lucu waktu tu
mengaku agak emosional lately
biasala manusia
bukan sempurna kan :)

pasal bersabar tu
tersengih sinis aku
asal kalau aku kasi shout out kat facebook mesti kene babitkan org teristmewa
dengan kata lain org tu berlawanan jantina
come on
buke mate ngan minda skeet

pastu asal aku tulis mesti nak terasa hati
ade wat salah dibelakang aku eh
rilex..
aku tak marah
bak kata ezy, yummiey, ayein semua
da dekat 2 tahun bersama tak pernah tgk aku marah
insya Allah akan kekalkan kesabaran tu
aku jarang marah
tapi jauh hati, kali tu je aku betul betul jauh hati
sebab dia - dinamakan the best person bagi aku
yg satu satunya tahu diri aku
yang paham aku
semualah
telah buat aku berjauh hati

tau
tak semua manusia ni sempurna TERMASUK aku
cuma kekadang aku jugak letih kalau asyik bende sama je yg berulang
salah aku dia nampak
salah dia bile aku tegur tak boleh
DAN
bilemana aku di `serang` dengan erti kata gaduh la
aku mesti kene pertahankan diri aku
dia?
ade org back up iaitu sijantung hati?

aku cemburu?
tak
sebab itu rezeki dia
cuma aku sedih dia buat aku camtu
^_^

tapi skang aku da okey
da banyak okey
sebab aku pikir
takpela..selagi aku mampu tahan aku tahan
sebab aku sayang dia dunia akhirat
nak tak nak dia da banyak tolong aku
haish..touching pulak aku sebab aku tengah rindu dia :(
Allah sentiasa disamping dia

- HEY SOUL SISTER -
aku tag kat facebook tu 
antara soul sister aku yg aku sayang
dan ade lagi soul sister dalam hati aku
termasuk si dia yg diatas
wehehehe


semalam anak sepupu aku kawen
dr awal sampai akhir kami semua sanak saudara disamping dia
bersyukur majlis berjalan dengan lancar
DAN
semalam hari paling teruja sebab aku da mule guna d90
^_________________________________________________________^

still learning with the Nikon sifu
not bad la wpn kene kejar sana sini dan kene CEKAP !
tale terkedek kedek
wah !


rini sanding di THE SUMMIT
harap harap tak letih
hantar menantu ke sarawak ditunda
bulan 7 pulak
so tak dapat la aku hantar
takpe..
insya Alah bulan 12 ni ke sabah
faizal cakap bole jugak daki gunung kinabalu time tu
walaupun time tu hujan DAN sejuk
mencabar katanya
* goyang kepala lutut *

waktu mama ad ayah sampai
letak kete kat melati
naik kete ngan mama ayah
ayah kasi soalan cepu emas perak gangsa tanah 8juta ekar dekat aku

- bile nak kawin?-
T_T
kuang kuang kuang !

bersiap pakai baju lawa


No comments: