Nuffnang Ads

Tuesday, June 22, 2010

Go Beak (TEMPTATION OF WOLVES OST.)



1 lagi cite best yg nak dikongsi
adeihhhhhhh
yang ni korea okeyh !



jom tgk OST 
walaupun dia punya heroin tak lawa
tapi bagi aku dia cute
^__________________________^
pipi tembam
sape cakap pipi tembam tak comel
sape?? sape??






suke tae-song
sambil tgk cite ni
hati aku tak benti bermonolog sorang sorang
asal tae-song yg jadi adik si han - kyung

ish ish
gejala sukekan encik sepet datang balik
baru je nak suke kat lelaki yg kulit hitam manis ke
mata bulat ke


gamba tahun 2008
muke bulat
memang da semulajadi bulat nak wa cane kan 
T T


semua cakap aku gune nick name cik sepet sebab
ex aku semua bermata sepet
no no no no no no no !
semua salah
semua main serkap jarang je
kalau memang dr dulu lagi aku panggil dorang sepet
mestilah aku panggil dorang mr.sepet


mr sepet yg diatas yg panggil saya cik sepet
sebab dia cakap mata aku bulat gile
so, perkataan berlawanan mata bulat kan  mata sepet
sooo
dulu friendster aku nama armstrong
sebab aku kan baru patah hati
konon nak tunjuk aku ni da kuat kan
nak nak aku pon minat ngan si billy joe (BJ) armstrong


tapi encik sepet ni gelak
cakap nama yg amat biasa org gune
jom pakai nama cik sepet

^_^

so sampai skang lekat
cam komersial plak


kepada yg tanya banyak kali soklan ni
sile baca
aku dah kasi link blog aku suh baca
tanya lagi siap!
aku campak tengah jalan
abis gambar rahsia aku kene upload sebab dorang asyik cakap aku pakai nama cik sepet tu sebab ex aku muke cam cina..mata pon lebeh kurang sepet
DAN
asyik cakap aku cover line tanak ngaku nama sepet2 ni berkaitan ngan dorang
apekebendenya nak pakai nama berkaitan ngan ex
tak releven !


oh lupe nak kenalkan
dia aku kenal time praktikal
tahun 2008
sebab tu aku suke time praktikal
DAN pertama kali TERkawan ngan cina betul

oh sepet !
wehehehe

bai !

No comments: