Nuffnang Ads

Friday, December 18, 2009

: r.a.n.d.o.m.n.e.s.s :

1. Bekas kekasih saya adalah :
    : mereka yg pernah menjadi kekasih saya :

2. Saya sedang mendengar :
    : two is better than 1 = boys like girls feat taylor swift ( to Dan : lagu ini sesuai utk u je ok!ngeh3..but 10x           sebab suh i dengar..i da jemu da dgr sama cuz2..wekk!) :

3. Mungkin saya patut :
    : amek makanan berkhasiat mulai saat ini (no Mc D, KFC,bla2) :( :

4. Saya suka :
    : mereka yg sukekan saya :

5. Sahabat-sahabat baik saya :
    : you-know-who-you-are :

6. Saya tak faham :
    : kenapa dalam dunia ni ade perasaan jealous..tolong lah! :

7. Saya kehilangan :
    : berat badan saya..pls..kepade lemak2,jangan degil2 ok! :) :

8. Ramai yang berkata :
    : awak beruntung : 'oh..thank you' :)

9. Makna nama saya :
    : amanah (Insya Allah)

10. Cinta itu adalah :
      : saling percaya mempercayai : so dun be curang ok

11. Di suatu tempat, seseorang sedang :
      : makan beger oblong di bukit ampang..haha..:p :

12. Saya akan cuba :
      : menjadi hambaNya yg taat,menjadi anak yg baik,mjadi kawan yg bukan makan kawan,menjadi isteri               solehah dan menjadi ibu contoh yg baik utk anak2 (amin) ---->CEWAH!

13. Ayat SELAMANYA membawa maksud :
      : f.o.r.e.v.e.r

14. Telefon bimbit saya :
      : suda bertuka bunyi dr supermassive kepada 'oppa_please_reply_me (oh..xde maksud ape2 sebab suara         baby itu amatlah kiut sekali walaupun aku xpaham pape pon bahasa kora itu..wahaha!) :

15. Bila saya terjaga dari tidur :
      : minum air masak sebelum gosok gg..geli?hei!petua awet muka ok! :

16. Saya paling meluat apabila :
      : mereka jealous..so what?ku kesah? :

17. Pesta/Parti adalah :
      : utk orang2 yg jiwanya kacau sahaja..sekian :

18. Haiwan paling comel yang pernah saya temui ialah :
      : mike si meow :

19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah :
      : 21 - saya dapat balik kawan2 saya yg tercinta! :

20. Hari ini :
      : hujan..oyeh! :

21. Malam ini saya akan :
      : saya dinner di d`classic sambil makan french toast sama 3 layer tea (bapak dietnya aku!)

22. Esok pula saya akan :
      : wat keje umah cam biasa :

23. Saya betul-betul inginkan :
      : blake :) :

24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini :
      : gemuksnya muke..tssk :

25. Pusat membeli-belah atau arked permainan :
      : pantai please :) :

26. Makanan Barat atau Jepun :
      : sushi! :

27. Bilik yang terang atau gelap :
      : terang selepas kejadian sweet2 di hostel 2007 :( :

28. Makanan segera adalah :
      : pabila perut kesayangam lapar ditengah2 malam..see yott :

29. Ayat terakhir yang anda katakan kepada seseorang :
      : bye! :

30. Siapa yang anda nak tag :
      : anda2 :) :

No comments: